اسپین‌آف Old-ish با بازی جنیفر لوئیس و لارنس فیشبرن در دست ساخت قرار گرفت

11 September 2020 - 15:00

سری دیگری از Ish براساس سریال فرنچایز Black-ish در دست ساخت قرار دارد. شبکه ABC قرار است سریال Old-ish را بسازد که سومین اسپین‌آف از مجموعه Black-ish ساخته کنیا باریس (Kenya Barris) خواهد بود. لارنس فیشبرن (Laurence Fishburn) و جنیفر لوئیس (Jenifer Lewis) نقش‌های خود در Black-ish را مجددا ایفا می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Old-ish نوشته باریس، داستان والدین درو جانسون با بازی آنتونی اندرسون (Anthony Anderson)، روبی با بازی لوئیس و ارل با بازی فیشبرن است که به عشق فرصت دوباره‌ای می‌دهند. آن‌ها وقتی ساکن منطقه بدی در لس‌آنجلس می‌شوند، شخصیت‌هایی را ملاقات می‌کنند که چهره‌های قدیمی و جدید جامعه‌ای هستند در حالیکه سعی دارند رابطه‌شان را حفظ کنند.

باریس تهیه کننده اجرایی کار به همراه فیشبرن و هلن ساگلند (Helen Sugland) از کمپانی Cinema Gypsy  و ای برایان دابینز (E. Brian Dobbins) و آنتونی اندرسون از کمپانی Artists First هستند. جنیفر لویز نیز تولید کننده است. ABC Signature استودیو فیلم است.

جز Black-ish، سریال Old-ish به اسپین‌آف‌های Grown-ish که از شبکه Freeform پخش می‌شود و Mixed-ish محصول شبکه ABC ملحق می‌شود.

هفتمین فصل از مجموعه مادر Black-ish از شبکه ABC پخش خواهد شد. این سریال قرار است تِم انتخاباتی داشته باشد. متیو آ چری (Matthew A. Cherry) کارگردان برنده اسکار، این سریال را کارگردانی کرده که از ۴ اکتبر روی آنتن شبکه ABC می‌رود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.