جانی فلین در کنار آنتونی هاپکینز به One Life پیوست

11 September 2020 - 16:30

برنده‌ی اسکار آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و بازیگر بریتانیایی جانی فلین (Johnny Flynn) به فیلم درام One Life پیوستند. این فیلم بر اساس داستانی واقعی از بشردوست بریتانیایی نیکولاس وینتون (Nicholas Winton) است که به نجات صدها کودک از دست نازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم کمک کرده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوسیندا کاکسون (Lucinda Coxon) از فیلم The Danish Girl محصول ۲۰۱۵ و نیک دریک (Nick Drake) از فیلم Romulus, My Father محصول سال ۲۰۰۷ نویسندگان این اثر بر اساس داستان فوق‌العاده‌ی نیکولاس وینتون هستند که در ۲۹ سالگی در نجات کودکان پناه‌جویی که تهدید اردوگاه‌های مرگ هیتلر در کمینشان بود از چک‌اسلواکی نقش داشت.

در مبارزه‌ای با بی‌توجهی عمومی، خصومت‌های سیاسی و انسدادهای بوروکراتیک، او موفق به رهانیدن ۶۶۹ کودک (که بسیاری از آن‌ها یهودی بودند) تا قبل از بالا گرفتن جنگ و بسته شدن مرزها شد. نیم قرن بعد کودکانی که او موفق به نجاتشان شده بود و اکنون بزرگ‌شده بودند در یک تجدیددیدار حیرت‌آور با او ملاقات کردند و تمام آن لحظات قدرتمند و احساسی در برنامه‌ای تلویزیونی محصول BBC به نام That’s Life ضبط و پخش شد که جوایز مختلفی نیز کسب کرد.

هاپکینز و فلین هر دو نقش وینتون را در برهه‌های متفاوتی از زندگی او ایفا خواهند کرد.

کمپانی See-Saw Films که تهیه‌کنندگی فیلم‌های Lion و The King’s Speech را انجام داده است، تهیه‌کننده‌ی این عنوان است و اَشلینگ والش (Aisling Walsh) از فیلم Maudie محصول ۲۰۱۶ کارگردانی آن را انجام خواهد داد.

بازیگر فیلم‌های Silence of the Lambs و The Remains of the Day، آنتونی هاپکینز افسانه‌ای اخیراً در سریال Westworld محصول HBO، فیلم The Two Popes محصول Netflix و فیلم تحسین‌شده‌ی The Father به ایفای نقش پرداخته است.

جانی فلین بازیگر و موسیقیدان انگلیسی، اخیراً در فیلم Emma در کنار آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، بیل نای (Bill Nighy) و جاش اوکانر (Josh O’Connor) نقش‌آفرینی کرده است. او برای ایفای نقش آلبرت اینشتین در سریال Genius نیز شناخته می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.