نسخه‌ی درام The Fresh Prince of Bel-Air ساخته خواهد شد

11 September 2020 - 21:00

ویل اسمیت (Will Smith) اعلام کرد که بازانگاری مورگان کوپر (Morgan Cooper) از سیتکام محبوب دهه‌ی نودی او یعنی The Fresh Prince of Bel-Air، سفارشی دو فصلی از سرویس استریمی Peacock دریافت کرده است. این بازیگر اعلامیه مذکور را در یوتیوب خود منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسمیت به کوپر و نویسنده/تهیه‌کننده‌ی اجرایی کریس کالینز (Chris Collins) در ویدیو گفت:

همین‌الان رسماً به‌طور بی‌سابقه‌ای قراردادی دو فصلی رو با Peacock بستیم. اونم فقط بر اساس یه فیلم کوتاه. ۳۰ سال توی این کسب‌وکارم و همچین چیزی سابقه نداشته. اونا دو فصل کامل از Bel-Air رو بر اساس کیفیت فیلمی که شما ساختینش، سفارش دادن. می‌خوام بهتون تبریک بگم! خیلی هیجان‌زده‌ام.

مجموعه‌ی جدید تحت عنوان Bel-Air تولید خواهد شد و کوپر به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی، نویسنده و کارگردان در کنار کریس کالینز از سریال‌های The Man in the High Castle و The Wire تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری این پروژه را انجام خواهند داد. طرح کلی داستان این نسخه مانند نسخه‌ی اصلی به سفر ویل از خیابان‌های فیلادلفیای غربی به کالیفرنیا و روبرو شدن او با جامعه‌ی این شهر خواهد پرداخت با این تفاوت که در این سریال درام یک ساعته به پیچیدگی‌ها و احساسات عمیقی که سیتکام کمدی موردنظر در طول قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌ای خود توانایی پرداختن کافی به آن‌ها را نداشت، به‌طور کامل پرداخته خواهد شد.

کمپانی Westbrook Studio متعلق به ویل و جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) تهیه‌کنندگی این پروژه را در کنار Universal Television که حق پخش سریال اصلی را در اختیار دارد، انجام خواهد داد.

فیلم کوتاه ساخته‌شده بر اساس داستان Fresh Prince of Bel-Air با درخشش جری مدیسون (Jerry Madison) در نقش ویل و  ارائه‌ی نگاهی نو به آن اثر، به‌سرعت پس از انتشارش در مارس ۲۰۱۹ پربیننده شد و تا به امروز بالای ۷٫۵ میلیون بار بازدید داشته است. علاوه بر آن ستایش‌های بسیاری را از سوی طرفداران و خود شخص ویل اسمیت نیز دریافت کرد به‌طوری‌که او چنین ایده‌ای را “درخشان” خواند.

اگرچه سریال اصلی از شبکه‌ی NBC پخش شد، اما در حال حاضر بر روی سرویس HBO Max متعلق به WarnerMedia در حال پخش است. در همین حین، NBCUniversal از طریق پلتفرم استریمی Peacock مشغول بازسازی سیتکام‌های کلاسیک خود نظیر Saved by the Bell و Punky Brewster است و به این دلیل سرویس استریمی مذکور می‌تواند بهترین خانه برای Bel-Air باشد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.