چرا جورج رومرو نتوانست فیلمی از Resident Evil بسازد

19 December 2016 - 21:00

در ماه ژانویه ما شاهد پخش شدن فیلم Resident Evil: The Final Chapter «رزیدنت ایول: فصل آخر» در سینماهای جهان خواهیم بود. این فیلم اکشن آخرالزمانی بر گرفته شده از سری بازی‌های Resident Evil تحت هدایت پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) حدود پانزده سال پیش بود که اولین قسمت از آن اکران شد. هر چند سینما دوستان و همچنین گیمرها امید بیشتری برای فیلم داشتند، ولی شاید اگر از همان ابتدا جورج رومرو (George Romero) وظیفه‌ی ساخت فیلم  را بر عهده می‌گرفت با مجموعه فیلم‌هایی بسیار بهتر طرف می‌بودیم. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آدرین فرانتس (Adrienne Frantz) که در یک تبلیغ برای بازی حضور داشت و با جورج رومرو کار کرده بود؛ نظر خودش را در مورد جدا  شدن راه جورج رومرو از این سری فیلم بیان کرده است:

من می‌دانم که جورج واقعاً از این که نمی‌تواند کارش را ادامه دهد ناراحت بود. حتی الان هم باورش برای من سخت است که ورژنی از فیلم جورج مد نظر داشت ساخته نشد.

آدرین فرانتس به تازگی با سایت ورایتی (Variety) مصاحبه‌ای داشته و در آن درباره‌ی تعهد و علاقه‌ای که جورج رومرو برای ساخت تبلیغات Resident Evil 2 داشت صحبت کرد، که آدرین فرانتس در آن نقش Claire Redfield را بازی می‌کرد. وقتی این فرصت به دست آمد که یک فیلم اصلی از Resident Evil کارگردانی کند، با این که رومرو خودش یک گیمر نبود، ولی به خاطر علاقه‌ای که به این سری داشت شانس خود را امتحان کرد. رومرو تلاش بسیاری برای خلق داستانی تازه و ارجینال برای فیلم کرد، ولی در نهایت فیلم در اختیار پل دبلیو. اس. اندرسون قرار گرفت که فیلمی ساخت ارتباط کمی به بازی داشت و از لحاظ کیفی نیز خوب نبود.

انتخاب شدن پل دبلیو. اس. اندرسون از جانب استدیو برای ساختن فیلم Resident Evil در سال ۲۰۰۲ معقول به نظر می‌رسید چون در آن برهه از زمان فیلم‌های اکشن محبوبیت بالایی داشتند و جهت دادن به فرانچایز رزیدنت ایول برای تبدیل شدن به یک فیلم اشکن استایلدار تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسید. فیلم‌ اصلی رزیدنت ایول اثری بدی نیست، ولی این سوال به وجود می‌‌آید که چه می‌شد اگر استدیو کار جورج رومرو، که در ژانر ترس توانایی بالایی دارد، را قبول می‌کرد.

شما می‌توانید تریلر آخرین قسمت از فرانچایز رزیدنت ایول در سینماگیمفا تماشا کنید.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.