رامین ناصرنصیر از گلایه‌های خود درباره طلب دستمزدهایش می‌گوید

25 August 2020 - 10:45

رامین ناصرنصیر بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: متاسفانه ساز و کار جدی برای وصول دستمزد بازیگران وجود ندارد، از طرفی روحیه بازیگران هم به نحوی نیست که کار را به شکایت و شکایت کشی برسانند، زیرا این کار زمان زیادی از آن‌ها می‌گیرد و در نهایت هم بی‌فایده است.

رامین ناصرنصیر درباره ساخت فصل سوم «بچه محل» گفت:

به تازگی تولید فصل دوم مجموعه «بچه محل» به طور کامل به پایان رسیده است، هم اکنون منتظر خبر از سوی عوامل هستیم تا به زودی ضبط فصل سوم را آغاز کنیم. به امید خدا فصل سوم «بچه محل» بعد از ماه صفر روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره حواشی دستمزد و قرارداد بازیگران اضافه کرد:

واقعیت امر دستمزد بازیگران و قراردادهای آن‌ها قابل پیگیری نیست، به نوعی که اگر من به عنوان بازیگر دستمزدم را دریافت نکنم نمی‌توانم در قبال آن قرارداد کار خاصی انجام دهم. من در گوشه‌ خانه‌ام جعبه کفشی دارم که مملو از چک‌های برگشتی و وصول نشده تهیه کنندگان است، علاوه بر این چک‌ها در بسیاری از موارد بنا بر اعتماد و دوستی قرارداد لفظی بوده که آن‌ها هم پرداخت نشده است.

بازیگر سریال «جشن سربرون» ادامه داد:

متاسفانه ساز و کار جدی برای وصول دستمزد بازیگران وجود ندارد، از طرفی روحیه بازیگران هم به نحوی نیست که کار را به شکایت و شکایت کشی برسانند، زیرا این کار زمان زیادی از آن‌ها می‌گیرد و در نهایت هم بی فایده است. متاسفانه در نهایت کار به جایی می‌رسد که بعد از شکایت حتی باید قید پولمان را بزنیم. من اگر طلبهایم طی سال‌های بازیگری را می‌گرفتم امروز به راحتی می‌توانستم یک آپارتمان بزرگ در تهران بخرم.

وی در همین راستا اظهار کرد:

آخرین بار سال گذشته در اثری به ایفای نقش پرداختم، به هیچ وجه دستمزدم پرداخت نشد و همه خودشان را کنار کشیدند، نکته عجیب آنجاست که با این وجود آن تهیه کننده همچنان مشغول فعالیت است و با وجود بدقولی و بدحسابی هیچ فردی جلوی فعالیت وی را نمی‌گیرد. متاسفانه این وضع در تئاتر هم احساس می‌شود، با وجود اینکه دستمزد بازیگران تئاتر بسیار اندک است، اما گاهی همان مبلغ هم پرداخت نمی‌شود و این بازیگران از همین طریق امرار معاش می‌کنند مدت‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.