هالزی و سیدنی سوئینی بازیگران سریال The Player’s Table شدند

11 September 2020 - 20:00

هالزی (Halsey) و سیدنی سوئینی (Sydney Sweeney) دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند. هالزی کار بازیگری خود را به همراه سوئینی با سریال The Player’s Table آغاز می‌کند. این سریال براساس رمانی از جسیکا گودمن (Jessica Goodman) با نام They Wish They Were Us است. هالزی این سریال را تولید می‌کند. شبکه پخش سریال هنوز مشخص نگردیده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ژان مارک ولی (Jean-Marc Vallee) و نیتان راس (Nathan Riss) از کمپانی Crazyrose و کمپانی‌های Endeavor Content و Fifty-Fifty Films تولیدکنندگان سریال هستند.

این سریال داستانِ جیل نیومن دبیرستانی با بازی سوئینی است که می‌خواهد راز مرگ بهترین دوستش را که سه سال قبل اتفاق افتاده، و نقش او و دوستانش، اعضای جامعه مخفی که بر مدرسه حکمرانی می‌کنند، در این مرگ را کشف کند.

هالزی نقش ریچل کالووی را ایفا می‌کند که زن جوان احساساتی است که آتش سفر جیل برای پیدا کردن راز قتل شیلا را مشتعل می‌سازد. وقتی ریچل که عضو افسانه‌ای گروه The Players بوده، سه سال زودتر فارغ‌التحصیل می‌شود، از گروه جدا شده و با متهم شدن برادرش گراهام به قتل شیلا، لانگ آیلند را ترک می‌کند. ریچل و جیل سعی دارند با کمک هم بفهمند شبِ قتل شیلا چه اتفاقی افتاده و ریچل امید دارد برادرش را قبل از اینکه ۱۸ ساله شود از طناب دار نجات دهد.

آنابل آتاناسیو (Annabelle Attanasio) این سریال را نوشته، کارگردانی و تهیه می‌کند. این سریال همکاری مجدد سوئینی و هالزی را رقم می‌زند. این دو اولین بار در موزیک ویدئو Graveyard با یکدیگر همکاری داشتند.

هالزی، خواننده، ترانه سرا، نویسنده و فعال اجتماعی، بیش از ۲۵ میلیارد استریم جهانی دارد و ۱۰۰ میلیون نسخه از ترانه‌های خودش را فروخته است. او تنها خواننده‌ای است که ۵۰ هفته حداقل سه آهنگ برتر در Billboard Hot داشته است.

سریال The Player’s Table اوایل امسال در دست ساخت قرار گرفت.

سوئینی این رمان را پیدا کرد و کمپانی‌های Crazyrose و Endeavor Content تولید و سرمایه‌گذاری‌اش را برعهده گرفتند.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.