میشل رودریگز رفتن سریع و خشمگین به فضا را تأیید کرد

11 September 2020 - 21:30

امروز میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) بازیگر مجموعه فیلم‌های Fast & Furious در برنامه‌ی The Jess Cagle Show حاضر شد و اعلام کرد که بسیار از روشن‌فکر بودن تهیه‌کنندگان برای اضافه کردن یک نویسنده‌ی زن به مجموعه خوشحال است. رودریگز در تمام قسمت‌های این فرانچایز نقش لتی اورتیز تورتو را از زمان آغازش در سال ۲۰۰۱ ایفا کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رودریگز طی مصاحبه گفت:

بسیار از استقبال آن‌ها برای انجامش سپاس‌گزارم. من نیاز به یک نویسنده‌ی زن داشتم. من می‌خواستم تمام زن‌های سریع و خشن مقداری عشق دریافت کنند.

او اعلام کرد که همیشه به یک نقطه‌نظر زنانه نیاز است و گفت:

مسئله این است که همه‌ی پسرها همیشه روی پسرها تمرکز می‌کنند. این یک جور خودپسندی ذاتی هست. برای مردم، مردم معمولاً فقط به خودشان اهمیت می‌دهند، یا افرادی که شبیه‌شان باشند یا مثل آن‌ها رفتار کنند یا جنسیت مشابهی داشته باشند، نمی‌دانم. فقط می‌دانم رویه همین است. و خب من می‌دانستم که اگر یک نویسنده‌ی زن را به مجموعه اضافه کنم، او ممکن است در داستان مقداری به زن‌ها اهمیت بدهد.

رودریگز شخصیت خودش را “بیش‌ازحد عصبانی و بزن‌بهادر” توصیف کرد. او گفت:

این‌گونه نیست. این طبیعی نیست و فکر کنم برای فهمیدنش به یک صدای زنانه نیاز بود.

کیگل از رودریگز در مورد ادعای لوداکریس (Ludacris) نسبت به اینکه قسمت نهم مجموعه به فضا خواهد رفت پرسید و رودریگز پاسخ داد:

بچه‌ها از کجا فهمیدید؟ ببینید چه شد؟ مردم در پشت‌صحنه شروع می‌کنند به حرف زدن و وقتی فیلم به‌موقع اکران نشود، داستان به بیرون درز می‌کند. هیچ‌کسی قرار نبود از این باخبر بشود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.