بونگ جون-هو و مت پالمر فیلم اقتباسی Sea Fog را می‌سازند

11 September 2020 - 23:00

کمپانی Participant و بونگ جون-هو (Bong Joon Ho) کارگردان برنده اسکار فیلم Parasite (انگل)، آماده‌ی همکاری با مت پالمر (Matt Palmer) برای ساخت فیلم اقتباسی، Sea Fog شدند که براساس فیلم کره‌ای بونگ به نام Haemoo محصول ۲۰۱۴ است که توسط پالمر نوشته و کارگردانی می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم اصلی به کارگردانی شیم سانگ بو (Shim Sung Bo) و نویسندگی بونگ و شیم است که از نمایشی به همین نام و محصول ۲۰۰۷ براساس داستان واقعی است. این فیلم داستانِ ماهیگیرانی است که درگیر شرایط خطراناکی برای قاچاق گروهی از مهاجرین غیر قانونی از چین به کره می‌شوند.

پالمر فیلم‌نامه کار را بر اساس پیش نویس قبلی از اورن موورمن (Oren Moverman) نوشته است. جزئیات مربوط به فیلم‌نامه این اقتباس هنوز در دست بررسی است.

بونگ، دوهو چویی (Dooho Choi) و لوییز تاوان کیم (Lewis Taewan Kim) فیلم Sea Fog را به همراه جف اسکال (Jeff Scoll) و آنیکا مک‌لارن (Anikah McLaren) از کمپانی Participant تولید می‌کنند.

پالمر که فیلم Calibre او برنده Michael Powell Award در فستیوال بین‌المللی فیلم ادینبرگ شد و سال ۲۰۱۸ از نتفلیکس پخش گردید، درباره Sea Fog گفته:

از همکاری با یکی از استعدادهای سینمای‌ مدرن، بونگ جون-هو و کمپانی Participant که ید طولایی در تولید فیلم‌های الهام بخش دارد، بسیار خوشحالم. آن‌ها شرکای رویایی برای ساخت این پروژه هستند که پتانسیل منحصر به فردی در ایجاد تنش وحشتناک و رساندن پیام اجتماعی مهمی دارد.

بونگ نیز اظهار داشته:

کمپانی Participant فیلم‌هایی تولید کرده که واقعیت زمان ما را نشان می‌دهند و کارگردانی مثل مت پالمر، ذات واقعی افراد را در موقعیت‌های خاص نشان می‌دهد همانطور که در فیلم جنایی مهیج Calibre اینکار را کرد. از همکاری با این تیم برای ساخت Sea Fog به شدت خوشحالم.

دیوید لیند (David Linde) عضو هئیت مدیره کمپانی Participant نیز گفته:

فیلم Sea Fog تراژدی بی‌نظیری ایت که به قاچاق انسان می‌پردازد. از همکاری با بونگ جون هو، مت پالمر، دوهو چویی و لوییز کیم برای ارائه این داستان به مخاطبین در زمانی که داستان‌های کنار هم ماندن مهم هستند، بسیار خوشحالیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.