سم الیوت جایگزین آدام وست در انیمیشن Family Guy می‌شود

12 September 2020 - 12:00

طبق گزارش Entertainment Weekly،‌ نامزد جایزه اسکار سم الیوت (Sam Elliott) بازیگر فیلم‌هایی نظیر A Star Is Born و Road House برای جایگزینی آدام وست (Adam West) در نقش شهردار در سریال انیمیشنی Family Guy که متأسفانه در سال ۲۰۱۷ درگذشت، به جمع صداپیشه‌های این انیمیشن اضافه شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از ادای احترام به آدام وست و پخش شدن قسمت آخری که او در آن حضور داشته، ضمن تائید مرگ او در این قسمت، دبیرستانی نیز در این سریال به نام او نامگذاری شد.

تهیه‌کننده اجرایی ریچارد اپل (Richard Appel) در مصاحبه با رسانه‌ها گفت:

ما می‌خواستیم زمان لازم را برای ادای احترام به او ایجاد کنیم. این سوال وجود داشت که چگونه کسی را جایگزین او کنیم؟ همه اعتقاد داشتند که او غیرقابل جایگزینی است. پس از این، سوال بعدی این بود که آیا یک شهردار جدید را در این انیمیشن معرفی کنیم؟ در جهان Family Guy او نقش بسیار مهمی داشت، نقشی که برای بسیاری از داستان‌ها ضروری بود.

هنگام پیدا کردن شهردار جدید تهیه‌کنندگان با سوال سختی روبرو بودند که چه کسی می‌تواند بهترین گزینه برای ایفای این نقش باشد.

درست است که سم ستاره سینما است ولی صدایی دارد که برای صداپیشگی بسیار مناسب است. بنابراین سم الیوت به سرعت به اولین انتخاب ما برای این نقش تبدیل شد.

الیوت قرار است صداپیشگی عموی شهردار را انجام دهد، کسی که اسم و نام میانی‌اش Wild موسوم به Wild Wild West است. داستان به این صورت است که پیتر نسبت به کاندیدهای درنظر گرفته شده برای شهردار خوشحال نیست بنابراین تصمیم می‌گیرد که این شهر احتیاج به شخص مشهوری دارد که سرگرم‌کننده نیز باشد بدین ترتیب و در این هنگام وایلد وست وارد شهر کوهاگ می‌شود.

پخش فصل ۱۹ سریال انیمیشنی Family Guy در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ماه) از شبکه فاکس آغاز خواهد شد. قسمت اول فصل ۱۹ به عنوان ۳۵۰ امین قسمت این سریال پخش خواهد شد.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.