Yale Productions فیلم اکشن دلهره‌آور Red 48 را می‌سازد

12 September 2020 - 11:30

تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، جان مالکوویچ (John Malkovich) و مایکل جای وایت (Michael Jai White) قرار است در فیلم اکشن دلهره‌آور کوچک استودیو Yale Productions با نام Red 48 نقش‌آفرینی کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Yale Productions کمپانی که فیلم I Used to Go Here را با بازی Gillian Jacobs و Jemaine Clement ساخته است این فیلم را خواهد ساخت.

جان کایس (Jon Keeyes) کارگردان فیلم The Harrowing وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. فیلم‌نامه آن توسط مایکی سالیس (Mickey Solis) نوشته شده است. ساخت این فیلم در این هفته و در ناحیه Tri-State تمام می‌شود.

گیبسون نقش Kyle Snowden را بر عهده خواهد داشت. یک تفنگدار نیروی دریایی سابق مشکل‌دار که تبدیل به یک مأمور محافظت از بچه‌ها می‌شود تا بچه‌ی مهاجری را از دست خلاف‌کارانی خطرناک که آن‌ها و دیگر گروگان‌ها را در یک فروشگاه گیر انداخته‌اند نجات دهد. قسمت جالب ماجرا این است که این فروشگاه متعلق به پدر ناتنی او با نام Sam Safty که توسط مالکوویچ نقش‌آفرینی خواهد شد است. مایکل جای وایت هم نقش Sparks، بادیگارد و محرم اسرار Safty را ایفا خواهد کرد.

گیبسون به همراه جان کایس این فیلم را تولید خواهند کرد. جردن ییل لوین (Jordan Yale Levine) و جردن بکرمن (Jordan Beckerman) نیز جزو تهیه‌کنندگان دیگر این فیلم خواهند بود که آن را از طریق استودیو خودشان با نام Yale Productions banner تولید خواهند کرد.

تولیدکنندگان اجرایی و سرمایه‌گذاران این فیلم عبارت‌اند از:

زکری تاریکا (Zachary Tarica) از کمپانی The Forest Road Company، مت هلدرمن (Matt Helderman) و لوک تایلر (Luke Taylor) از کمپانی BondIt Media Capital، رومن کوپلوویچ (Roman Kopelevich) و رومن ویاریس (Roman Viaris) از کمپانی Red Sea Media، Three Point Capital، مایکل روتشتاین (Michael Rothstein) از کمپانی Yale Productions، شان سنگانی (Shaun Sanghani)، لوک دنیلز (Luke Daniels) و تایلر دبلیو کانی (Tyler W. Konney).

گیبسون خواننده و ترانه‌سرا که شش بار نامزد جایزه گرمی شده در دو فرنچایز نقش اصلی را دارد: Fast & Furious و Transformers. سال بعد او در مقابل جرد لتو (Jared Leto) در فیلم سونی با نام Morbius نقش‌آفرینی خواهد کرد. ضمن اینکه او سال بعد برای بازی در فیلم F9 باز خواهد گشت. او در فیلم بیوگرافی Teddy Pendergrass نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

مالکوویچ در سریال Space Force نتفلیکس بازی کرده است. پروژه‌های اخیری که او در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده شامل Velvet Buzzsaw و Arkansas و Bird Box هستند.

وایت بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های اکشن از جمله Spawn مشهور شده است. او اخیراً در نقش Bronze Tiger در سریال Arrow نقش‌آفرینی کرده بود.

Yale Productions کمپانی سازنده این فیلم، فیلم‌هایی نظیر I Used to Go Here و Crypto را ساخته است. علاوه بر این، آن‌ها فیلم Stowaway با بازی آنا کندریک (Anna Kendrick) و تونی کولت (Anna Kendrick) را در آینده خواهند ساخت.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.