شبکه FX تریلر و تاریخ پخش مینی سریال A Teacher را منتشر کرد

12 September 2020 - 14:00

شبکه FX تریلر، تصویر و تاریخ پخش مینی سریال درام A Teacher شبکه Hulu را منتشر کرده است. این مینی سریال ۱۰ قسمتی که براساس فیلم سال ۲۰۱۳ هانا فیدل (Hannah Fidell) است، نیک رابینسون (Nick Robinson) و کیت مارا (Kate Mara) را در اختیار دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این تیزر نگاهی بر رابطه کلر، معلم دبیرستان، با بازی مارا با شاگردش، اریک، با بازی رابینسون، دارد. درحالیکه تریلر با ارتباط صمیمی این دو شروع می‌شود، لحظاتی را بعدا نشان می‌دهد که فاصله‌شان را در مدرسه حفظ می‌کنند تا رابطه‌شان فاش نشود.

در صحنه‌ای، کلر به اریک می‌گوید: گوش کن، نباید هیچوقت درباره رابطه‌مان به کسی چیزی بگویی.

این ویدئو که می‌توانید آن‌را در کانال یوتیوب گیمفا مشاهده کنید، لحظات سردرگمی کلر درباره احساسش به شاگردش را نشان می‌دهد، در حالیکه همسرش با بازی اشلی زاکرمن (Ashley Zuckerman) از او می‌خواهد خانواده تشکیل بدهند. جدا از تنش‌های خانه، کلر تماسی از مدرسه دریافت می‌کند. بعد از اینکه یک نفر رابطه این معلم با شاگردش را گزارش می‌دهد، حفظ این راز کار بسیار دشواری برای هردوی آن‌ها می‌شود. اریک دچار تنش احساسی شده اما بین دوستانش محبوب می‌شود. از سوی دیگر، کلر در ازدواجش به مشکل برمی‌خورد.

در قسمت دیگری از تریلر، کلر به شاگردش می‌گوید: ببین این رابطه دارد چه بلایی سرمان می‌آورد.

فیدل گفته فکر می‌کند A Teacher با دیگر داستان‌های رابطه معلم با شاگرد مانند سریال‌های Creek و Riverdale فرق دارد. این نقش‌ها ضرورتا تاکید بر پیامدهای احساسی و قانونی این نوع رابطه‌ها ندارند. فیدل همچنین گفته که درگیر کردن مخاطب در فراز و نشیب رابطه اریک و کلر، این تفکر را بوجود می‌آورد که یک رابطه نادرست چه شکلی خواهد بود.

وی اظهار داشته:

ما فقط می‌خواستیم مخاطب را درگیر این نوع رابطه کنیم. این رابطه آنطوری که نشان می‌دهد نیست و جنبه بد دارد و احتمالا اریک قربانی این ماجراست. من می‌خواهم مخاطب این مشکل را به خوبی احساس کند و در این سفر همراه اریک باشد.

فیدل این سریال را کارگردانی و تهیه کرده که از ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) روی آنتن شبکه Hulu می‌رود. این مینی سریال یکی از چند سریال پاییزه FX به همراه Archer, A Wilderness of Error و Fargo است. سریال Black Narcissus اواخر پاییز پخش می‌شود.

تیم تولید سریال A Teacher مایکل کاستیگان (Michael Costigan) و جیسون بیتمن (Jason Bateman) از کمپانی هستند و لوییز شور (Louise Shore) و دنی براکلهرست (Danny Brocklehurst) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.