نومی راپاس و اکسل هنی در فیلم مهیج The Trip بازی می‌کنند

12 September 2020 - 15:00

نومی راپاس (Noomi Rapace) و اکسل هنی (Aksel Hennie) قرار است در فیلم مهیج نروژی The Trip به کارگردانی تامی ویرکولا (Tommy Wirkola) ایفای نقش کنند که XYZ فروش جهانی‌اش را در فستیوال فیلم تورنتو برعهده دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان شوهر معلول با بازی هنی و همسرش با بازی راپاس است که راهی کلبه دور افتاده‌ای در کنار دریاچه می‌شوند تا رابطه‌شان را بهبود بخشند اما در واقع نیت اصلی‌شان کشتن یکدیگر است. آن‌ها قبل از اینکه نقشه‌شان را عملی کنند، مهمانان ناخوانده‌ای دارند و همین باعث می‌شود با خطر بزرگتر از آنچه فکرش را می‌کردند، مواجه گردند.

این فیلم نوشته ویرکولا، نیک بال (Nick Ball) و جان نیون (John Niven) و کاری از کیتل اومبرگ (Kjetil Omberg) و جورگن استورم رزنبرگ (Jorgen Storm Rosenberg) از کمپانی ۷۴Entertainment است. کمپانی XYZ Films سرمایه‌گذار کار است. کمپانی Nordisk Film Distribution اکران فیلم در اسکاندیناوی را برعهده دارد.

این فیلم همکاری مجدد ویرکولا و راپاس بعد از بازی در فیلم اکشن What Happened to Monday است. کمپانی XYZ, 74Entertainment و ویرکولا قبلا کمدی ترسناک Dead Snow 2 را تولید کرده‌اند.

راپاس، ستاره سری فیلم‌های The Girl with the Dragon Tattoo به زودی در فیلم مهیج The Secrets We Keep و درام Lamb دیده می‌شود. هنی ستاره فیلم Headhunters نیز در فیلم مهیج و اکشن The Doorman دیده خواهد شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.