فیلم‌برداری زندگی‌نامه Elvis اواخر این ماه از سر گرفته می‌شود

12 September 2020 - 16:00

تقریبا شش ماه از توقف فیلم‌برداری Elvis به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) بدلیل شیوع بیماری کرونا در ماه مارس می‌گذرد و بنظر می‌رسد کمپانی برادران وارنر اجازه داده تا دوباره کار تولید پروژه از سر گرفته شود. این فیلم با بازی آستین باتلر (Austin Butler) از اواخر این ماه، ۲۳ سپتامبر، کار فیلم برداری‌اش را در Queensland استرالیا شروع می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لورمن در پیامی اظهار داشته:

ما برمی‌گردیم تا همانطور که الویس دوست داشت بگوید: کار را انجام بدهیم. این اتفاق خوبی در این شرایط است و تام هنکس بهبود کامل یافته و می‌تواند به استرالیا برگردد تا به آستین باتلر و تمامی بازیگران و عوامل فیلم الویس ملحق شود. خیلی خوشحالم که در شرایط کنونی به Queensland می‌رویم و از مردم این منطقه بخاطر حمایت‌هایشان خیلی تشکر می‌کنم. از شرکای خود در دولت Queensland و سازمان بهداشت Queensland ممنونیم. ما می‌توانیم نمونه بارز خلاقیت و تولید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشیم و از تیم سازنده خود حفاظت کنیم‌. از اینکه دوباره با تام هنکس کار می‌کنیم، خوشحالم.

آستین باتلر نقش الویس را در کنار تام هنکس، بازیگر برنده اسکار، و ایفاگر نقش مدیر برنامه‌های پرسلی، تام پارکر، ایفا می‌کند و اولیویا دی‌جونگ (Olivia DeJonge) نقش پریسیلا، همسر پرسلی، را بازی می‌کند. مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) نیز در نقش گلادیس پرسلی، روفس سوئل (Rufus Sewell) در نقش ورنون پرسلی و یولا (Yola) در نقش روزتا تارپ دیگر بازیگران فیلم هستند.

این فیلم داستان زندگی و موسیقی الویس و رابطه پیچیده‌اش با مدیر برنامه‌هایش، تام پارکر، است. پارکر زمانی پرسلی را کشف کرد که او ناشناخته بود و سریعا مشهور شد. پارکر مسئول بسیاری از برنامه‌های پرسلی از جمله قراداد ضبط او با RCA و موفقیت در بازیگری او بود.

فیلم زندگی‌نامه Elvis توسط لورمن و کریگ پیرس (Craig Pearce) نوشته و کارگردانی می‌شود. لورمن این فیلم را به همراه کاترین مارتین (Catherine Martin)، گیل برمن (Gail Berman)، پاتریک مک‌کورمیک (Patrick McCormick) و اسکویل ویس (Schuyler Weiss) تولید می‌کند. اندرو میتمن (Andrew Mittman) تهیه کننده اجرایی کار است.

این فیلم قرار است ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۴ آذر ۱۴۰۰) اکران شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.