ثور ۴ آخرین حضور کریس همسورث در MCU نخواهد بود

12 September 2020 - 19:00

در پی بازنشستگی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کریس ایوانز (Chris Evans) از ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول پس از فیلم Avengers: Endgame، بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند که دیگر عضو از چهار انتقام‌جوی اصلی MCU نیز به پایان راه خود رسیده است؛ به خصوص وقتی در پروژه‌ی انفرادی پیشِ روی خودش شخصیت جدیدی قرار است جانشین او شود. در این میان طرفداران منتظر دیدن شخصیت بیوه‌ی سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) که در فیلم Endgame کشته شد، در فیلم اختصاصی خودش و همچنین خواهان دانستن آن که آیا این آخرین حضور ناتاشا رومانوف است یا خیر، هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این بین طی مصاحبه‌ای که اخیراً کریس همسورث (Chris Hemsworth) با مجله‌ی ال انجام داده است، او بالاخره درباره‌ی شایعات بازنشستگی‌اش در MCU از نقش ثور شفاف‌سازی کرد. این بازیگر ۳۷ ساله‌ی استرالیایی بلافاصله این شایعات را رد کرد و به طور واضح علاقه‌اش به ایفای نقش خدای رعد را حتی پس از فیلم بسیار مورد انتظار Thor: Love and Thunder به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) ابراز کرد.

همسورث گفت:

دیوانه شدی؟ من به هیچ بازنشستگی نمیرم، ختم کلام (خنده). ثور برای این کار خیلی جوانه. من فقط ۱۵۰۰ سالمه! اون فیلم، قطعاً خداحافظی من با این نقش نیست. حداقل امیدوارم اینطور نباشد.

او همچنین از اشتیاقش برای فیلم‌نامه‌ای که وایتیتی برای Love and Thunder نوشته است صحبت کرد:

بعد از خواندن فیلم‌نامه، می‌توانم بگویم خیلی هیجان‌زده هستم. قطعاً در این اثر مقدار زیادی عشق و مقدار زیادی صاعقه خواهد بود (خنده). خرسندم که پس از تمام اتفاقاتی که در Avengers: Endgame رخ داد، هنوز هم بخشی از دنیای مارول هستم و می‌توانیم داستان ثور را ادامه دهیم. از داستان هیچ‌چیزی نمی‌توانم بگویم، اما برای از بین بردن کنجکاوی، می‌توانم بگویم که موقع خواندن این فیلم‌نامه خیلی بیشتر از فیلم‌نامه‌ی Thor: Ragnarok به من خوش گذشت و این یک چیزی را ثابت می‌کند، چون آن فیلم درخشان بود.

Thor: Love and Thunder توسط وایتیتی (کارگردان فیلم Jojo Rabbit) کارگردانی خواهد شد که نویسندگی فیلم‌نامه‌ی آن را به همراه جنیفر کیتین رابینسون (Jennifer Kaytin Robinson) (کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Someone Great) انجام داده است. این فیلم دنباله‌ی عنوان موفق Thor: Ragnarok محصول ۲۰۱۷ خواهد بود. برنده‌ی اسکار ناتالی پورتمن (Natalie Portman) برای ایفای نقش جین فاستری که اکنون شایستگی بلند کردن میولنیر و تبدیل شدن به ثور قدرتمند را دارد، در این اثر باز خواهد گشت. کریس همسورث و تسا تامپسون (Tessa Thompson) نیز به ترتیب در نقش‌های ثور و والکری باز خواهند گشت و برنده‌ی اسکار کریستین بیل (Christian Bale) نقش آنتاگونیست اصلی این فیلم را به تصویر خواهد کشید. خط داستانی ثور مونث بر اساس سری کامیک‌هایی با عنوان The Mighty Thor به قلم جیسون آرون (Jason Aaron) است که در آن جین فاسترِ مبتلا به سرطان با به دست گرفتن میولنیر ردای ثور را بر تن کرده و قدرت‌های او را به دست می‌آورد.

ثور و والکری آخرین بار در فیلم پرفروش Avengers: Endgame که پارسال اکران شد، دیده شده‌اند که در آن خدای رعد عنوان پادشاه آزگارد را به والکری محول کرد و خودش به نگهبانان کهکشان پیوست. به گفته‌ی وین دیزل (Vin Diesel) نگهبانان کهکشان نیز ممکن است در قسمت چهارم فیلم‌های ثور حضور پیدا کنند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار بود در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آبان ۱۴۰۰) اکران شود اما اکنون در ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) وارد سینماها خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.