بازگشت نیو کمبل و پیوستن بازیگران جدید به فیلم Scream 5

12 September 2020 - 21:30

پس از ماه‌ها حدس و گمان و با بازگشت دیوید آرکت (David Arquette) و کورتنی کاکس (Courteney Cox) به فیلم Scream 5 «جیغ ۵»، بالاخره نیو کمبل (Neve Campbell) بازیگر اصلی این فرنچایز اعلام کرد دوباره نقش سابق خودش را در این فیلم بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نیو کمبل نقش سیدنی پرسکات را در فیلم موفق Scream محصول سال ۱۹۹۶ بازی کرده بود. از آن زمان به بعد، او به چهره اصلی این فرنچایز اسلشر محبوب تبدیل شد چون در سه دنباله بعدی آن هم حضور داشت. جدیدترین فیلم این سری Scream 4 «جیغ ۴»، در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و با بودجه ۴۰ میلیون دلاری فروش کلی ۹۷ میلیون دلاری داشت. کمبل به تازگی در سریال House of Cards «خانه پوشالی» و فیلم Castle in the Ground «قلعه‌ای در زمین» حضور داشته است.

دیلن مینت (Dylan Minnette)، میسون گودینگ (Mason Gooding) و مایکی مدیسون (Mikey Madison) نیز بازیگران جدیدی هستند که به این فیلم پیوسته‌اند. جک کواید (Jack Quaid)، ملیسا باررا (Melissa Barrera) و جنا اورتگا (Jenna Ortega) نیز به تازگی برای بازی در این فیلم انتخاب شده بودند.

مت برتینلی اُلپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر ژیلت (Tyler Gillett) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) و گای بیوزیک (Guy Busick) برعهده دارند.

مینت برای بازی در سریال ۱۳Reasons Why «سیزده دلیل برای اینکه»، گودینگ برای بازی در فیلم Booksmart «بوک اسمارت» و مدیسون برای بازی در فیلم Once Upon a Time…in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» شناخته می‌شوند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.