سریال Doom Patrol برای فصل سوم تمدید شد

12 September 2020 - 22:00

پخش تلویزیونی برادران وارنر سریال Doom Patrol «دووم پاترول» را به صورت انحصاری برای سرویس استریم HBO Max برای فصل سوم تمدید کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در بیانیه برادران وارنر آمده است: عجیب‌ترین گروه از قهرمانان دوباره برای نجات جهان بازخواهند گشت، چون سریال Doom Patrol به صورت انحصاری توسط HBO Max برای فصل سوم تمدید شده است.

این روش جالبی برای اعلام این خبر است، چون در آن هیچ اشاره‌ای به دی‌سی یونیورس نشده است. این سریال ابتدا در سرویس استریم دی‌سی یونیورس پخش شد، و فصل دوم آن همزمان توسط HBO Max و دی‌سی یونیورس پخش شد. به نظر می‌رسد فصل سوم Doom Patrol به صورت انحصاری توسط HBO Max پخش خواهد شد. به تازگی اعلام شده بود فصل دوم سریال Stargirl «استارگرل» به صورت انحصاری توسط شبکه CW پخش می‌شود. به نظر می‌آید اوضاع برای دی‌سی یونیورس خوب پیش نمی‌رود.

با این حال، ساخت ادامه Doom Patrol خبر خوبی است. این سریال که سال ۲۰۱۹ توسط جرمی کارور (Jeremy Carver) ساخته شد، خیلی زود به دلیل ساختار عجیب و غریبش موردتوجه مخاطبان قرار گرفت. اما دلیل اصلی موفقیت آن گروه بازیگران عالی شامل برندن فریزر (Brendan Fraser) در نقش ربات‌من، دایان گررو (Diane Guererro) در نقش کریزی جین، جوویان وید (Joivan Wade) در نقش سایبورگ، آپریل بالبی (April Bowlby) در نقش الستی‌وومن، مت بومر (Matt Bomer) در نقش نگاتیو من، تیموتی دالتون (Timothy Dalton) در نقش نایلز کالدر و ابیگیل شاپیرو (Abigail Shapiro) در نقش دوروتی اسپینر بودند.

فصل سوم سریال Doom Patrol در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.