تریلر فیلم ترسناک Freaky منتشر شد: معاوضه جسم کاترین نیوتون با یک قاتل زنجیره‌ای

12 September 2020 - 23:00

زاییده ذهن خلاق کریستوفر لندن (Christopher Landon)، نویسنده و کارگردان فیلم‌هایی همچون Happy Death Day و فرنچایز The Paranormal Activity، کمدی ترسناکی است که داستان یک خشونت، یک سال آخر و حقیقت تلخی درباره دبیرستان است. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این تریلر را در صفحه اینستاگرام سایت مشاهده کرده و پوستر فیلم را در انتهای خبر مشاهده کنید.

فیلم Freaky که قبلا Body Swap نامیده می‌شد، داستان میلی کسلر، دختر نوجوان ۱۷ ساله‌ای است، که سعی دارد از راهروهای خونین دبیرستان Blissfield High و ظلم یک عده افراد محبوب، جان سالم به در برد. اما وقتی جدیدترین هدف The Butcher، قاتل سریالی بدنام شهر می‌شود، سال آخر مدرسه آخرین سال نگرانی‌هایش می‌شود. وقتی خنجر قدیمی و مرموز The Butcher باعث می‌شود این دو با جسم یکدیگر از خواب بیدار شوند، میلی متوجه می‌شود فقط ۲۴ ساعت وقت دارد تا قبل از اینکه این تغییر جسم همیشگی شود و تا آخر عمر در جسم یک فرد میانسال دیوانه گیر بیفتد، جسمش را پس بگیرد.

تنها مشکل اینجاست که او شبیه این قاتل روانی شده که هدف شکارچیان شهر است و The Butcher شبیه او شده و شهر را به هم ریخته است. میلی با کمک دوستانش، نیلا و جاشوا و بوکر، سعی بر شکستن این طلسم دارد در حالیکه The Butcher متوجه می‌شود جسم یک دختر نوجوان را دارد که بهترین پوشش برای کشتارهایش است.

کاترین نیوتون (Kathryn Newton) و وینس وان (Vince Vaughn) به همراه سلست اوکانر (Celeste O’Connor)، میشا اوشروویچ (Misha Osherovich)، یورا شلتون (Uriah Shelton)، آلن راک (Alan Ruck)، کیتی فینران (Katie Finneran)، و دانا دروی (Dana Drori) بازیگران فیلم هستند.

این فیلم به کارگردانی کریستوفر لندن و نویسندگی مایکل کندی (Michael Kennedy) است. جیسون بلوم (Jason Blum) از کمپانی Blumhouse و کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson) و جنت والترنو (Jeanette Volturno) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.