بازی هری استایلز در فیلم Don’t Worry Darling

13 September 2020 - 16:30

به نظر می‌رسد که هری استایلز (Harry Styles) پس از شروع بازیگری در Dunkirk، زمینه فعالیت خود را پیدا کرده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

او یکی از نقش‌های اصلی فیلم ترسناک Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) را بازی خواهد کرد. استایلز جایگزین شایا لباف (Shia LaBeouf) شده که به دلیل تداخل در تقویم کاری مجبور به ترک پروژه شده است.

استایلز به فلورنس پیو (Florence Pugh) و کریس پاین (Chris Pine) که در اوایل سال جاری قرارداد امضا کردند می‌پیوندد. وایلد نقشی کلیدی‌ در پشتیبانی این فیلم دارد.

اگرچه اطلاعات کمی در مورد داستان فیلم Don’t Worry Darling وجود دارد، این فیلم جامعه‌ای منزوی و آرمانی را در صحرای کالیفرنیا در دهه ۱۹۵۰ نشان می‌دهد. کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) فیلمنامه را براساس فیلمنامه‌ای از شین (Shane) و کری ون دایک (Carey Van Dyke) نوشت.

کمپانی New Line Cinema از این فیلم حمایت می‌کند و آن را دارای اولویت بالایی می‌داند، زیرا پس از مذاکرات زیاد به دلیل تحسین منتقدان از کارگردانی وایلد در فیلم Booksmart حقوق این فیلم را به دست آورده است.

کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را در کنار شین و کری ون دایک بر عهده دارد. وایلد و سیلبرمن به همراه روی لی (Roy Lee) و میری یون (Miri Yoon) از کمپانی Vertigo Entertainment تهیه کنندگی را برعهده دارند. ریچارد برنر (Richard Brener)، داریا سرچک (Daria Cercek) و سلیا کونگ (Celia Khong) بر پروژه New Line نظارت خواهند کرد.

در حالیکه پیوستن هری استایلز به هر پروژه‌ای می‌تواند آن پروژه را بالا ببرد، منابع داخلی گفته‌اند تهیه‌کنندگان کمپانی برادران وارنر همیشه دنبال چیزی بودند که بهتر از نقش کوتاه او در فیلم Dunkirk باشد. گویا بعد از اینکه وایلد و پیو در همان ملاقات اول تحت‌تاثیر بازی او قرار گرفتند، کمپانی وارنر خواستار حضور استایلز در این پروژه شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.