فیلم ترسناک Candyman در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد

13 September 2020 - 11:30

پس از تغییر تاریخ اکران فیلم بزرگ Wonder Woman 1984 محصول برادران وارنر از تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر ماه) به روز کریسمس، بعضی از فیلم‌های دیگر نیز تاریخ اکران خود را تغییر دادند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاریخ اکران فیلم Candyman ساخته‌ی کمپانی‌های Universal/MGM/Bron/Monkeypaw از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر ماه) به تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۱ منتقل شد.

تمام شرکای استودیوها در حال بررسی تغییر تاریخ اکران فیلم‌های خود هستند و چون هیچ خبری مبنی بر اینکه چه زمانی سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک باز می‌شوند نیست. بیشتر این کمپانی‌ها هنوز تاریخ مشخصی را برای فیلم‌های به تعویق افتاده خود اعلام نکرده‌اند. به این علت بعضی از استودیوها با نگاه به فیلم تازه اکران شده و بزرگ Tenet که با افتتاحیه‌ای ضعیف ۲۰.۲ میلیون دلاری کار خود را شروع کرد به این فکر افتاده‌اند که اکنون زمان مناسبی برای اکران برخی از فیلم‌های بزرگشان نیست.

با این حال با باز شدن تدریجی سینماها، آن‌ها به فیلم جدید و بزرگی احتیاج دارند تا آن را نمایش دهند، در حالی که تاریخ اکران فیلم‌های بزرگ با فاصله‌های طولانی از هم قرار گرفته‌اند. ما شنیده‌ایم که فیلم ریبوت Candyman که توسط نیا دی کاستا (Nia DaCosta) کارگردانی شده فقط در سینماها اکران خواهد شد نه در پلتفرم‌های استریمی. فیلم جدید Candyman به عنوان دنباله معنوی فیلم اصلی ساخته شده در سال ۱۹۹۲ معرفی شده است. داستان این فیلم در شیکاگو جایی که این افسانه شروع می‌شود جریان دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.