سریال پیش درآمد RoboCop در حال توسعه است

13 September 2020 - 12:00

در طی مصاحبه با سایت Moviehole.net یکی از نویسندگان فیلم RocoCop با نام اد نویمایر (Ed Neumeier) تائید کرد که کمپانی MGM در حال توسعه سریال پیش‌درآمد RoboCop است که بر روی شخصیت بد فیلم RocoCop با نام دیک جونز با بازی رانی کاکس (Ronny Cox) تمرکز خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نویمایر گفت:

من در کمپانی MGM در حال کار بر روی آن هستم. این سریال تمام چیزهای خوب RocoCop را دارد غیر از خود RocoCop. من در حال کار با دو نویسنده با نام‌های دیو پارکین (Dave Parkin) و راب گیبز (Rob Gibbs) هستم. این‌ها بودند که ایده ساخت این سریال را به یکی از دوستانم که تولیدکننده تلویزیون است آوردند. اولین باری که این ایده را شنیدم فهمیدم که این ایده بسیار جالبی است چرا که من می‌توانستم ببینم که کارهای زیادی می‌توان با آن انجام داد. دیک جونز کاراکتر بسیار جالبی است.

هنگامی که از او سوال شد که آیا این سریال به موضوع سیاست و جامعه خواهد پرداخت یا نه او جواب داد:

ایده‌های مختلفی در مورد نحوه انجام دادن کسب و کار و اجرای قانون در شهر دیترویت در آینده وجود دارد. از طریق این ایده‌ها می‌توان همه نوع داستان درباره کسب و کار و تکنولوژی را در این سریال روایت کرد مانند داستان‌هایی درباره سیلیکون ولی، شرکت‌ها، پلیس‌ها و غیره. این داستان‌ها فوق‌العاده و غنی خواهند بود.

او همچنین درباره داستان این سریال گفت:

من درباره داستان این سریال بسیار فکر کرده‌ام و الان فکر می‌کنم که داستان جالبی را در اختیار دارم. کار با ورژن جوان‌تر کاراکتر دیک جونز که در فیلم آن را دیدیم بسیار جالب و سرگرم کننده است. او در فیلم شکارچی در شرکت‌های بزرگ است ولی هیچ‌کس از اول بد نبوده. بنابراین این سریال نحوه تبدیل کاراکتر ریکارد جونز را به دیک جونز به مخاطبان نشان می‌دهد.

او همچنین گفت بسیار شگفت‌انگیز است که چه تعداد از مردم را باید قانع کنید تا دستور ساخت یک سریال صادر شود. همچنین او امیدوار است که آن‌ها برای ساخت قسمت ابتدایی شریکی را پیدا کنند.

مدت زیادی است که کمپانی MGM ادامه فیلم RoboCop را بانام RoboCop Returns در دست کار دارد که این فیلم در ابتدا قرار بود توسط نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردانی شود که بعدها سازنده فیلم اعلام کرد که او دیگر در ساخت این پروژه نقشی نخواهد داشت.

فیلم کلاسیک RoboCop که در سال ۱۹۸۷ توسط پل ورهوفن (Paul Verhoeven) کارگردانی شده بود داستان افسر پلیسی با نام الکس مورفی با بازی پیتر ولر (Peter Weller) را روایت می‌کند که به صورت وحشیانه و در حین انجام ‌وظیفه کشته شده و بعداً به عنوان سایبورگ برای مبارزه با جرم و جنایت باز می‌گردد. این فیلم ۵۳ میلیون دلار را در باکس آفیس به دست آورد و نامزد سه جایزه اسکار شده که یکی از این سه جوایز را برای بهترین جلوه‌های صوتی برنده شده است. ولر در قسمت دوم این فیلم نیز در سال ۱۹۹۰ با نام RoboCop 2 نقش‌آفرینی کرد که این فیلم توسط آروین کرشنر (Irvin Kershner) کارگردانی شد و فیلم‌نامه آن نیز توسط نویسنده کمیک مشهور با نام فرانک میلر (Frank Miller) نوشته شده بود. این فیلم توانست ۴۵ میلیون دلار در باکس آفیس کسب کند ولی مثل فیلم اول از آن استقبال نشد.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.