شیوانی قای به فصل دوم سریال Batwoman پیوست

13 September 2020 - 13:30

طبق گفته استودیو TVLine، شیوانی قای (Shivani Ghai)، بازیگر انگلیسی، قرار است نقش کلیدی در فصل دوم سریال Batwoman داشته باشد. او به بازیگران جدیدی همچون جاویشیا لزلی (Javicia Leslie) می‌پیوندد که نقش اصلی شوالیه سرخ را بازی می‌کند. قای نقش سافیا را بازی می‌کند که حاکم محافظ جامعه کوچکی در جزیره Coryana است. او زنی است که دشمن و دوستان زیادی دارد، احساساتی و جذاب است. مردمش دوستش دارند و هیچ چیز جلودار او نیست. هیچکس از نگاه سافیا دور نمی‌ماند خصوصا آن‌هایی که وارد Desert Rose شده‌اند. اسم شخصیت او در فصل اول برده شد، جاییکه رایفل را برای کشتن بت‌وومن فرستاد. او در این سریال بعنوان شخصیتی شناخته شده که از آلیس متتفر است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بعد از جدایی ناگهانی روبی رز (Ruby Rose) از سریال در ماه مه، جاویشیا لزلی جایگزین او شد و اولین بازیگر سیاه پوست نقش بت‌وومن در محصولات لایو اکشن تلویزیونی و فیلم است. او قرار است نقش رایان وایلدر را بازی کند که نامرتب، کمی خاله زنک و وحشی توصیف شده و اصلا شبیه کیت کین، زنی که قبل از او بت‌سوت پوشید، نیست. مابقی توصیف این شخصیت بدین گونه است:

رایان که کسی را در زندگی ندارد تا مسیر درست را نشانش دهد، سال‌ها مواد فروشی کرده یا از دست GCPD فرار کرده و با عادات بدش، دردش را بیشتر کرده است. امروزه رایان در ون خود با گیاهش زندگی می‌کند. دختری که برای گربه کوچه شیر می‌دزد و می‌تواند با دست خالی شما را بکشد. او خطرناک‌ترین مبارز است: بسیار ماهر و بسیار نامنظم. ورزشکار. خام. احساساتی. اشتباه کننده. و کسی که نمی‌تواند قهرمان آمریکایی مورد نظر شما باشد.

کارولین درایز (Caroline Dries) شورانر سریال و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) تهیه کننده اجرایی آن است که مطمئن هستند شخصیت کیت کین در سریال از بین نمی‌رود بلکه ناپدید شدنش یکی از رازهای فصل دوم است و شخصیت جدیدی بجای او معرفی می‌شود.

کیت کین تنها شخصیت مناسب بت‌ وومن در دنیای کامیک بوک دی‌سی نیست. تقریبا ۵۰ سال قبل از پیدا شدن کیت در سال ۲۰۰۵، کتی کین اولین ابر قهرمانی بود که سال ۱۹۵۶ در عصر نقره‌‌ای، این لقب را استفاده کرد. اما از آن زمان به بعد، اسم او برای دنبال کنندگان مدرن آشناست.

در فصل اول، روبی رز در نقش کیت کین/ بت‌وومن، ریچل اسکارستن (Rachel Skarsten) در نقش آلیس، مگان تندی (Meagan Tandy) در نقش سوفی مور، کامروس جانسون (Camrus Johnson) در نقش لوک فاکس، نیکول کانگ (Nicole Kang) در نقش مری همیلتون، دوگری اسکات (Dougray Scott) در نقش جیکوب کین و الیزابت آنویس (Elizabeth Anweis) در نقش کاترین همیلتون-کین بازیگران سریال بودند.

سریال بت‌ وومن براساس شخصیت دی‌سی و تولید Berlanti Productions و Warner Bros. Television به تهیه کنندگی گرگ برلنتی، کارولین درایز، جوف جونز (Geoff Johns) و سارا اسکچر (Sarah Schechter)، دیوید ناتر (David Nutter) و مارکوس سیگا (Marcos Siega) است.

فصل دوم سریال Batwoman قرار است از ژانویه ۲۰۲۱ پخش شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.