کیتلین دیور به مینی سریال Dopesick پیوست

13 September 2020 - 15:00

کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) ستاره فیلم Unbelievable قرار است نقش مقابل مایکل کیتون (Michael Keaton) را در مینی سریال هشت قسمتی Dopesick محصول شبکه Hulu بازی کند. این سریال براساس کتاب پرفروش بت میسی (Beth Macy) است. این پروژه کاری از وارن لیتل‌فیلد (Warren Littlefield) تهیه کننده اجرایی سریال The Handmaid’s Tale و Touchstone Television کمپانی خواهد بود. فیلم‌نامه این مینی سریال را دنی استرانگ (Danny Strong) نوشته و بری لوینسون (Barry Levinson) کارگردانی‌اش می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Dopesick نگاهی بلند پروازانه، دلخراش و جالب بر مشکل آمریکا با اعتیاد به مواد دارد. این سریال مخاطب را از جامعه معدن‌کار ویرجینیا به راهروهای DEA و ثروت موجود در Big Pharma Manhattan می‌برد. در این سریال شاهد نمایشی از خانواده‌های تحت تاثیر مواد و داستان زندگی‌شان هستیم درحالیکه نور امیدی با پیدا شدن قهرمانانی که با اپیدمی مصرف مواد در تاریخ آمریکا می‌جنگند، بر آن‌ها می‌تابد.

دیور نقش بتسی، دختر مغرورِ معدنکار ذغال سنگ و بیمار دکتر فینیکس با بازی کیتون را ایفا می‌کند. آن‌ها رابطه نزدیکی دارند که با انتشار مسکن جدیدی به نام اوکسی‌کانتین تست می‌شود.

علاوه بر کیتون و دیور، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) اخیرا به جمع بازیگران سریال پیوسته است.

استرانگ و لوینسون این سریال را به همراه کیتون، جان گلدوین (John Goldwyn)، لیتل‌فیلد از کمپانی Littlefield Company، میسی و کارن روزنفلت (Karen Rosenfelt) تهیه می‌کنند.

دیور که برای بازی در فیلم Unbelievable نامزد جوایز گلدن گلوب و بفتا شده، به زودی در سریال Coastal Elites شبکه HBO که از ۱۲ سپتامبر پخش می‌گردد و سریال Monsterland محصول شبکه Hulu که از ۲ اکتبر پخش می‌شود، دیده خواهد شد.

او در حال حاضر سر کار Dear Evan Hansen است و نقش خود را در فیلم Last Man Standing کمپانی قرن ۲۰ مجدد ایفا می‌کند.

قرار است Dopesick سال ۲۰۲۱ پخش شود و یکی از چند مینی سریال جدید Hulu در کنار سریال‌های Nine Perfect Strangers و The Dropout است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.