Keira Knightley در فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب حضور خواهد داشت

20 December 2016 - 13:00

سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب برای استودیوی دیزنی به شدت سودآورد بوده‌اند و توانسته‌اند از آغاز تا به اکنون ۳٫۷ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته‌باشند. دیزنی بار دیگر قصد دارد در سال ۲۰۱۷، با اکران Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند» به این فرنچایز بازگردد، جایی که جانی دپ (Johnny Depp) بار دیگر در نقش افسانه‌ای خود کاپیتان جک اسپارو نقش آفرینی خواهد کرد. خاویر بوردم (Javier Bardem) در این فیلم نقش کاپیتان سالازار را خواهد داشت، دزد دریایی نامیرا از مثلث شیطان، که قصد دارد پس از بازگشت خود، همه دزدان دریایی از جمله جک اسپارو را بکشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات، Dead Men Tell No Tales نقش ریبوتی ملایم برای این فرنچایز خواهد داشت و اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) نیز در نقش ویل ترنر، همانند سه‌گانه اول، به این فرنچایز باز خواهد گشت و ارتباط او با پسرش، نقشی کلیدی در داستان فیلم خواهد داشت. در نتیجه منطقی است که تصور کنیم همسر ویل نیز، الیزابت سوان با بازی کیرا نایتلی (Keira Knightley) نیز در این فیلم حضور داشته‌باشد.

به گزارش TooFab، نایتلی قطعا در Dead Men Tell No Tales حضور خواهد داشت. اگرچه بازگشت شخصیت الیزابت به این فیلم کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد ولی به گفته TooFab نایتلی تنها حضوری کوتاه در پایان فیلم خواهد داشت و بستر را برای حضور مفصل‌تر خود در فیلم ششم این فرنچایز فراهم می‌کند.

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.