بروک شیلدز و کری الوز به رومانتیک کمدی A Castle for Christmas پیوستند

13 September 2020 - 20:00

بروک شیلدز (Brooke Shields) و کری الوز (Cary Elwes) قصد دارند تعطیلاتشان را با شبکه نتفلیکس سپری کنند. این دو در کمدی رمانتیک A Castle for Christmas این شبکه ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم داستانِ نویسنده آمریکایی مشهودی به نام سوفیا است که به اسکاتلند سفر می‌کند و قصد خرید یک قلعه را دارد که صاحب آن، دوک اسکاتلندی به نام مایلز، تمایلی به فروش آن به یک خارجی ندارد. این دو تلاش می‌کنند به توافق برسند و بطور مداوم بحث می‌کنند تا به مبلغ مورد نظر برسند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مری لمبرت (Mary Lambert)، فیلم‌ساز باتجربه‌ی Pet Sematary و The In Crowd، کارگردان این فیلم است و قرار است تولید فیلم اواخر این ماه در اسکاتلند کلید بخورد.

نیل و تیپی دوبروفسکی (Neal and Tippi Dobrofsky) فیلم‌نامه نویسان فیلم رومانتیک کمدی Holiday in the Wild، فیلم‌نامه کار را به همراه آلی کارتر (Ally Carter) و کیم بیر-جانسون (Kim Beyer-Johnson) قلم زده‌اند.

برد کروی (Brad Krevoy) به همراه آماندا فیلیپس اتکینز (Amanda Phillips Atkins)، استیون مک‌گلاتن (Steven Berman)، استیو برمن (Steve Berman)، کاترینا استگنر (Katrina Stagner) و شیلدز تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

شیلدز اخیرا در فصل آخر Jane the Virgin و Law & Order SVU دیده شد.

الوز نیز در فصل دوم سریال Stranger Things حضور داشته و به فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel پیوسته است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.