نتفلیکس تاریخ انتشار فیلم The Prom رایان مورفی را مشخص کرد

14 September 2020 - 10:30

رایان مورفی (Ryan Murphy) از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که تاریخ انتشار فیلم The Prom در نتفلیکس ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه) خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او با قرار دادن عکسی از لیست بازیگران این فیلم از جمله مریل استریپ (Meryl Streep)، جیمز کوردن (James Corden)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و کری واشینگتن (Kerry Washington) در توییتر نوشت:

در یازدهم دسامبر اجازه بدهید که نتفلیکس شما را به جهان The Prom ببرد، مراسمی که آن را امسال ندیده‌اید.

تاریخ انتشار این فیلم بعد از اینکه ساخت آن در لس‌آنجس در اواخر ماه ژوئیه برای فیلم‌برداری در چهار روز متوالی به علت ویروس کرونا از سر گرفته شده بود منتشر شد. The Prom دومین پروژه بزرگی است که نتفلیکس بعد از ویروس کرونا ساخته است.

The Prom داستان دختری نوجوان با نام اما را روایت می‌کند که می‌خواهد دوستش را به جشن بزرگی که در مدرسه برگزار می‌شود بیاورد؛ اما او بعد از اینکه این دو جهت حضور در این جشن با یکدیگر منع می‌شوند ناامید می‌شود. این کار باعث می‌شود که این دو دختر نوجوان برای مبارزه با بی‌عدالتی در شهر کوچکشان به پا خیزند.

هنگامی که اقتباس این فیلم از موزیکالی به همین نام اعلام شد، مورفی گفت که این موزیکال یکی از نشاط آورترین و بی‌ریاترین و مخصوص‌ترین تئاتر موزیکالی است که او در صحنه تئاتر دیده است. او در پستی در اینستاگرام گفت:

این واقعاً یک موزیکال اریجینال است که مبارزه کسی را که در رقابت شانس کمتری دارد گرامی می‌دارد و نشان می‌دهد که حقوق LGBTQ، حقوقی انسانی است. من احساس ارتباط خاصی با این فیلم دارم چرا که داستان آن در ایالت ایندیانا جایی که من بزرگ شده‌ام جریان دارد.

The Prom اولین پروژه فیلم اعلام شده مورفی پس از قرارداد بزرگ او با نتفلیکس است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.