مشین گان کلی و تراویس فیمل به فیلم اکشن One Way پیوستند

14 September 2020 - 12:00

کلسون بیکر (Colson Baker) ملقب به مشین گان کلی (Machine Gun Kelly) و تراویس فیمل (Travis Fimmel) قرار است در فیلم اکشن و مهیج One Way به کارگردانی اندرو بیرد (Andrew Baird) با فیلم‌نامه‌ای از بن کانوی (Ben Conway) ایفای نقش کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کار فیلم‌برداری این پروژه ژانویه ۲۰۲۱ آغاز می‌گردد. کمپانی Highland Film Group فروش جهانی کار را برعهده دارد و آن‌ را در بازار مجازی TIFF (فستیوال فیلم تورنتو) معرفی می‌کند.

فیلم One Way داستان فردی با بازی بیکر است که بعد از اینکه دزدی ار رئیس خلافکار سابقش خوب پیش نمی‌رود، با کیفی پر از پول نقد و کوکائین در حال فرار است. او با یک زخم کشنده، سوار اتوبوسی می‌شود که راهی صحرایی در کالیفرنیاست. او که رئیسش و آدم‌هایش به دنبالش هستند، گزینه‌های کمی برای انتخاب دارد.

تیم پالمر (Tim Palmer)، مارتین برنان (Martin Brennan) و جیب پولموس (Jib Polhemus) این فیلم را به تهیه کنندگی بیل گرنتهام (Bill Grantham) تولید می‌کنند. کمپانی‌های Northern Ireland Screen و Screen Ireland سرمایه‌گذاران این فیلم هستند.

دلفین پریر (Delphine Perrier) از کمپانی Highland Film Group COO اظهار داشته:

از همکاری مجدد با فیلم‌ساز برتر Zone 414 برای ساخت این فیلم اکشن و مهیج جدید بسیار خوشحالیم. وقتی فیلم نامه One Way را خواندیم، نه تنها صحنه‌های اکشن، پیچیدگی‌های داستان و پایان غیرمنتظره‌اش بلکه پیام قوی آن در رابطه با زنده ماندن و شانس دوم به افراد دادن ما را بسیار جذب کرد.

آرین فراسر (Arianne Fraser) نیز گفته:

ما سخت داریم کار می‌کنیم تا فیلم‌ها وارد مرحله تولید شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عوامل مراقبت کنیم.

مشین گان کلی که رپر است اخیرا در نقش تامی لی در فیلم The Dirt محصول نتفلیکس بازی کرده که داستان باند متال راک Motley Crue است. او در فیلم Nerve محصول لاینزگیت با اما رابرتس (Emma Roberts) و دیو فرانکو (Dave Franco) هم‌بازی بوده و در فیلم Project Power محصول نتفلیکس در کنار جیمی فاکس (Jamie Foxx) و جوزف گوردن-لویت (Joseph Gordon-Levitt) ایفای نقش کرده است‌. او به زودی در فیلم‌ Wash Me In the River در کنار رابرت دنیرو (Robert DeNiro) و جان مالکوویچ (John Malkovich) دیده می‌شود.

فیمل در فیلم Raised By Wolves ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) بازی کرده است. او برای بازی در سریال تاریخی Vikings و فیلم‌های Warcraft, Maggie’s Plan و Lean on Pete شناخته شد. او به زودی در فیلم Zone 414 در کنار گای پیرس (Guy Pearce) و ماتیلدا لوتز (Matilda Lutz) دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.