مورگان فریمن و روبی رز بازیگران اصلی Vanquish شدند

14 September 2020 - 12:30

مورگان فریمن (Morgan Freeman) بازیگر برنده اسکار و روبی رز (Ruby Rose) بازیگر سریال Batwoman قرار است در فیلم اکشن و مهیج Vanquish به کارگردانی جورج گالو (George Gallo) ایفای نقش کنند. فیلم‌برداری این اثر در بیلوکسی، میسیسیپی انجام می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فریمن در این فیلم در نقش پلیس بازنشسته‌ای ظاهر می‌شود که با دزدیدن دختر پرستارش با بازی روبی رز باج می‌گیرد و او را مجبور به همکاری در رسوا کردن کارآگاهان فاسد می‌کند تا شهر را از وجود این افراد پاک کنند.

گالو، نویسنده فیلم‌های Bad Boys و Midnight Run این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از خودش و ساموئل بارتلت (Samuel Bartlett) کارگردانی می‌کند. کمپانی Capstone’s Blue Box International فروش جهانی فیلم را در فستیوال فیلم تورنتو برعهده دارد.

این فیلم قبلا عنوان The Longest Night داشته و توسط ریچارد سالواتور (Richard Salvatore) و دیوید ای اورنستون (David E. Ornston) از کمپانی March On Priductions و نیت آدامز (Nate Adams) از کمپانی Chassy Media تولید می‌شود. کریستین مرکوری (Christian Mercuri) از کمپانی Capstone Geoup به همراه گری لف (Gary Leff) از Southland Equity سرمایه‌گذاران این پروژه هستند.

بازیگران نقش مکمل فیلم، نیک والانگا (Nick Vallelonga)، مایلز دولیک (Miles Doleac)، پاتریک مالدون (Patrick Muldoon)، جوجو جرنی برنر (Juju Journey Brener) و جولی لات (Julie Lott) هستند.
سالواتور درباره این فیلم گفته:

با شیوع بیماری کرونا در جهان، قصد داریم فیلم اکشنی بسازیم که پروتکل‌های بهداشتی جدیدی در ساخت آن رعایت شده و دو بازیگر فوق‌العاده در اختیار دارد که شخصیت‌های ما را به شیوه‌ای بازی می‌کنند که در خواب هم نمی‌دیدیم.

اورنستون نیز گفته:

از آنجایی که ۲۵ سال است فیلم می‌سازیم، فکر می‌کردیم، هر مانعی که باشد از سر راه برمی‌داریم. اما گویا همیشه یک چالش جدید وجود دارد. ویروس کووید باعث شد به تمامی ابعاد فیلم‌برداری فکر کنیم. بازیگران، کارگردان و عوامل بزرگی داریم که فیلم فوق‌العاده‌ای می‌سازند.

گالو نیز اظهار داشته:

همیشه می‌خواستم یک فیلم اکشن و میهج بسازم. این تجربه جذابی است و بازی مورگان فریمن و روبی رز فیلم را در بالاترین درجه خود قرار می‌دهد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.