بازیگران فیلم Monica مشخص شدند

14 September 2020 - 13:00

تریسی لایست (Trace Lysette)، پاتریشا کلارکسون (Patricia Clarkson)، بازیگر نامزد اسکار، آنا پاکوین (Anna Paquin) بازیگر برنده اسکار و آدریانا بارازا (Adriana Barraza) بازیگر نامزد اسکار قرار است در فیلم Monica کاری از فیلم‌ساز ایتالیایی، آندرا پالاارو (Andrea Pallaoro) ایفای نقش کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی The Exchange فروش جهانی فیلم را در فستیوال فیلم تورنتو برعهده دارد. این فیلم داستان زن ترنسی با بازی لایست است که به زادگاهش در Midwest باز می‌گردد تا از مادر در حال مرگش با بازی کلارکسون مراقبت کند. این فیلم داستانِ خانواده‌ی از هم پاشیده‌ای است که تِم‌های طرد شدن، پیر شدن، پذیرش و رستگاری را به تصویر می‌کشد.

فیلم دوم پالاارو، Hannah محصول سال ۲۰۱۷ بود که در فستیوال فیلم تورنتو و ونیز به نمایش درآمد و شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را در این فستیوال از آن خود کرد. فیلم اول این کارگردان، Medeas، در رقابت Lido نمایش داده شد.

این فیلم با فیلم‌نامه‌ای از کارگردان و اورلاندو تیرادو (Orlando Tirado) ساخته می‌شود و توسط کریستینا دو (Christina Dow)، الونورا گراناتا (Orlando Tirado)، مارینا مارزوتو (Marina Marzotto)، جینا رسنیک (Gina Resnick)، کریستینا سیبول (Christina Sibul) و کارن تنخوف (Karen Tenkhoff) تولید می‌گردد.

قرار است تولید فیلم اواخر امسال آغاز گردد.

برایان اوشیا (Brian O’Shea) از کمپانی The Exchange درباره این پروژه اظهار داشته:

آندرا و تیم سازنده فیلم، توانایی غیرقابل انکاری در خلق داستان‌های شخصی به شیوه‌ای هوشمندانه دارند. لذا از معرفی Monica به بازار جهانی بسیار خوشحالیم.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.