گری دوبرمن و مارک پرز فیلم‌نامه انیمیشن Stray Dogs را می‌نویسند

14 September 2020 - 13:30

کمپانی پارامونت انیمیشن حق ساخت فیلمی براساس کامیک بوک ترسناک Stray Dogs را بدست آورده که مارک پرز (Mark Perez) فیلم‌نامه‌اش را قلم می‌زند. گری دوبرمن (Gary Dauberman)، فیلم‌ساز ژانر وحشت و سازنده فیلم‌هایی همچون Annabelle و It یکی دیگر از نویسندگان این انیمیشن است که از طریق کمپانی Coin Operated تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جزئیات مربوط به این کامیک که کاری از تونی فلیس (Tony Fleecs) و تریش فارستنر (Trish Forstner) است، مخفی نگه داشته شده اما باتم داستانی فیلم های سکوت بره‌ها و ملاقات لیدی و ترمپ توصیف شده است.

دوبرمن در پیامی گفته ترسناک بودن پروژه جذبش کرده است.

چیزی که یک اثر را ترسناک می‌کند، پیدا کردن چیزی معصوم و درگیر کردن آن با چیزی ترسناک است. مانند عروسک آنابل یا دقلک فیلم It. و این چیزی است که می‌خواهیم در Stray Dogs انجام دهیم. انیمیشن را با چیز ترسناکی ادغام کنیم و از آن برای گفتن داستان تاریکی استفاده کنیم. از نظر من، این پروژه احساسات زیادی را در هم می آمیزد: انیمیشن، ترس و سگ‌ها.

کمپانی Image Comics انیمیشن Stray Dogs را سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند.

دوبرمن به اندازه کافی تجربه ترسناک برای ایجاد زوزه سگ در تاریکی شب دارد. او فیلم‌نامه اقتباس‌های موفقی همچون It نوشته استیون کینگ (Stephen King) را نوشته و نقش مهمی در مجموعه ترسناک The Conjuring محصول کمپانی نیولاین داشت و فیلم‌نامه آنابل را نوشته است.

او دنباله Annabelle: Creation را نوشت و سپس Annabelle Comes Home را نوشت و کارگردانی کرد. او نویسنده و تهیه کننده اجرایی فیلم‌های The Nun و تولید کننده The Curse of La LIorona بوده است.

دوبرمن قرار است اقتباس Salem’s Lot نوشته استیون کینگ را کارگردانی کرده و فیلم‌نامه‌اش را بنویسد و نویسنده و تولید کننده بازانگاری فیلم مهیج زامبی کره‌ای Train To Busan است.

پرز نیز کمدی موفق Game Night را نوشته و نویسنده کمدی Accepted بوده است. او اخیرا با جیسون بیتمن (Jason Bateman) دو پروژه را قلم زده: Movie Night محصول نتفلیکس با بازی و کارگردانی جان سنا (John Cena) و Superworld محصول برادران وارنر به کارگردانی بیتمن.

فلیس و فارستنر اولین بار سر کار My Little Pony: Friendship Is Magic همکاری داشتند. فلیس برای خلق کامیک In My Lifetime و Jeff Steinberg: Champion of Earth شناخته شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.