ریک ریوردن در حال ساخت مجموعه اقتباسی The Kane Chronicles

14 September 2020 - 16:30

ریک ریوردن (Rick Riordan)، که به خاطر خلق مجموعه پرسی جکسون و المپیکی‌ها شهرت دارد، در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که در حال ساخت مجموعه اقتباسی The Kane Chronicles در نتفلیکس است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ریوردن با هیجان این خبر را در حساب‌های توییتر و اینستاگرام و همچنین وبسایت خود منتشر کرد:

ما از اکتبر گذشته، تقریبا همزمان با پروژه پرسی روی این قضیه کار کردیم و من خیلی خوشحالم که می‌توانم اکنون آن را اعلام کنم!
این تمام چیزی است که فعلا می‌توانم بگویم ولی در ادامه با ما باشید.

در مجموعه The Kane Chronicles، ریوردن مخاطبان را به سفر اساطیری دیگری می‌برد، زیرا این مجموعه کتاب، خدایان مصر را در جهان مدرن با نگاه سیدی و کارتر کین (شخصیت‌های کتاب) بررسی می‌کند. اولین کتاب از سه کتاب این مجموعه هرم سرخ (The Red Pyramid) است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. به دنبال آن تخت آتش (The Throne of Fire) و سایه مار (The Serpent’s Shadow) منتشر شد. این مجموعه در همان جهانی که کتاب‌های Camp Half-Blood Confidential و Magnus Chase and the Gods Of Asgard نوشته شده‌اند قرار دارد.

این اولین پروژه در حال ساخت ریوردن نیست؛ در ماه مه، ریوردن و همسرش بکی (Becky) اعلام کردند که در حال ساخت مجموعه پرسی جکسون در دیزنی پلاس هستند. این خبر پس از ماه‌ها حدس و گمان و یک هفته پس از آغاز کمپین طرفداری #DisneyAdaptPercyJackson توسط بکی ریوردن در اشاره به اقتباس پرسی جکسون در توییتر، منتشر شد. استودیو ۲۰th Century fox ، از دو کتاب پرسی جکسون، برای ساخت بخشی از یک مجموعه فیلم اقتباس کرد. فیلم اول Percy Jackson & The Olympians: The lightning Thief (2010) به کارگردانی کریس کلمبوس (Chris Columbus) و فیلم دوم Percy Jackson: Sea Of Monsters به کارگردانی تور فرویدنتال (Thor Freudenthal) بود. ریوردن به صورت عمومی ابراز داشته است که علاقه چندانی به این فیلم‌ها ندارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.