هم‌بازی شدن استیون گراهام و شان بین در درام Time

14 September 2020 - 14:30

استیون گراهام (Stephen Graham) بازیگر فیلم The Irishman و شان بین (Sean Bean) بازیگر سریال Game of Thrones در درام جنایی Time محصول BBC و ساخته جیمی مک‌گاورن (Jimmy McGovern) ایفای نقش می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو در درام سه قسمتی Time محصول شبکه BBC One ظاهر می‌شوند. این سریال همکاری مجدد این دو بازیگر بعد از گذشت ۱۰ سال از بازی در فیلم Accused ساخته مک‌گاورن است.

سریال Time تولید BBC Studios است و فیلم برداری‌اش اواخر امسال در لیورپول انگلیس آغاز می‌گردد. این سریال نمایشی از زندگی در سیستم کیفری انگلیسی مدرن است که از منظر دو مرد بسیار متفاوت به تصویر کشیده می‌شود.

بین ایفاگر نقش مارک هبدن، معلم، همسر و پدری است که در یک حادثه مرد بی‌گناهی را کشته است. او گناهکار شناخته شده و به چهار سال زندان محکوم گردیده است. او که از خانواده‌اش جدا شده، هیچ ایده‌ای درباره محیط جدید زندگی‌اش نداشته و باید سریعا راه زنده ماندن را یاد بگیرد.

گراهام نقش اریک رید، زندانبان، را بازی می‌کند. او صادق و مراقب است و سعی دارد از زندانیانش محافظت کند، چیزی که چالش روزانه‌ای در این دنیای پر تنش و تزویر است. وقتی یکی از خطرناک‌ترین  زندانی‌ها متوجه ضعف اریک می‌شود، او مجبور می‌شود بین قانون و عشق به خانواده‌اش یکی را انتخاب کند.

اریک و مارک، افسر نگهبان و زندانی، در گذشته‌شان گیر کرده‌اند و از آینده مطمئن نیستند. هر یک از آن‌ها باید نه تنها برای زنده ماندن تلاش کند بلکه نیروی خود را بدست آورد و راهی برای ادامه دادن پیدا کند.

سریال Time را پیرس ونگر (Piers Wenger) از Controller of BBC Drama و شارلوت مور (Charlotte Moore) از Chief Content Officer تولید کرده و لوییز آرنولد (Lewis Arnold) کارگردان آن خواهد بود. تام شری (Tom Sherry) و مایکل پارک (Michael Parke) از BBC Studios و لوسی ریچر (Lucy Richer) از BBC تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. سیمون مالونی (Simon Maloney) تولید آن را برعهده داشته و BBC Studios پخش بین‌المللی‌اش را انجام می‌دهد.

مک‌گاورن گفته:

استودیو BBC کارگردان جوان با استعداد و دو بازیگر عالی را به ما داده است. بسیار از این موضوع خوشحالم.

بین نیز اظهار داشته:

بخشی از درام جیمی مک‌گاورن بودن باعث افتخار است و از همکاری مجدد با استیون خوشحالم. مارک هبدن یکی دیگر از شخصیت‌های پیچیده جیمی است و برای بازی کردن این نقش لحظه شماری می‌کنم.

گراهام نیز گفته:

کار کردن مجدد با جیمی افتخار بزرگی است که نصیب من شده است. از همکاری مجدد با لوییز هم خیلی خوشحالم و چیزهای خیلی خوبی از کارگردانی او شنیده‌ام. بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستم. قطعا منتظر بازی کردن در کنار شان هستم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.