شبکه نتفلیکس حق پخش فیلم Malcolm & Marie را بدست آورد

14 September 2020 - 15:00

شبکه نتفلیکس به حق پخش جهانی فیلم Malcolm & Marie ساخته سم لوینسون (Sam Levinson) سازنده سریال Euphoria دست یافته است. این فیلم با بازی زندیا (Zandaya) و جان دیوید واشنگتن (John David Washington) درباره عصر اپیدمی است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوینسون که نویسنده و تولید کننده فیلم نیز هست، در پیامی اذعان داشته:

از بازیگران و عوامل فیلم و اعضای خانواده Euphoria متشکرم که در این شرایط خاص دور هم جمع شدند. باعث خوشحالی است که با وضع موجود این فیلم را با هم ساختیم و با عشق زیاد اینکار را کردیم. همگی بسیار خوشحالیم که این فیلم از نتفلیکس پخش می‌گردد که به فیلم‌سازان این امکان را می‌دهد تا آزادانه داستان‌هایشان را به گوش مخاطبین سراسر دنیا برسانند.

لوینسون شورانر سریال Euphoria و پسر بری لوینسون (Barry Levinson)، فیلم Malcolm & Marie را ساخته که داستان واشنگتن در نقش یک فیلم‌ساز و دوست دخترش، با بازی زندیا، است که بعد از اکران اول فیلم به خانه می‌روند و می‌خواهند موفقیت فیلم را جشن بگیرند. اما این جشن تبدیل به آشکار شدن واقعیت‌هایی پیرامون رابطه‌شان می‌شود که قدرت عشق‌شان را آزمایش می‌کند.

کوین تورن (Kevin Turen) و اشلی لوینسون (Ashley Levinson) فیلم را تولید کرده و زندیا، واشنگتن، یاریو میلچان (Yariv Milchan)، مایکل اسکافر (Michael Schaefer)، ویل گرینفیلد (Will Greenfield)، آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert) و اسکات مسکودی (Scott Mescudi) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

فیلم‌برداری Malcolm & Marie درست موقع اپیدمی کرونا انجام گرفت، زمانی که تولید سریال Euphoria متوقف شده بود و از ۱۷ ژوئن تا ۲ ژوئیه در کارمل، کالیفرنیا، فیلم‌برداری شد. تولید کنندگان فیلم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را برای ساخت فیلم رعایت کردند.

این فیلم با دوربین ۳۵ میلی متری بصورت سیاه و سفید فیلم‌برداری شده است.

بازیگران و عوامل فیلم Malcolm & Marie بخشی از سهم خود از قراردادشان با نتفلیکس را به خیریه ملی ذخیره غذایی کمک می‌کنند.

قرارداد شبکه نتفلیکس برای پخش Malcolm & Marie با مذاکره کمپانی‌های Endeavor Content و CAA بسته شده و در بازار مجازی فستیوال فیلم تورنتو صورت نگرفته است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.