استودیو برادران وارنر صدای استودیوهای رقیب را در آورد

14 September 2020 - 16:00

کمپانی برادران وارنر از دادن اطلاعات مربوط به گیشه فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) طفره می‌رود. این فیلم اوایل این ماه بعد از وقفه‌های متوالی در اکرانش، بالاخره روی پرده نقره‌ای رفت اما منتشر نشدن میزان فروش فیلم، استودیوهای دیگر را حسابی عصبانی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبل از بسته شدن سینماهای هالیوود به مدت شش ماه، استودیوها موظف بودند میزان فروش فیلم در گیشه را منتشر کنند تا استودیوهای دیگر بتوانند اکران‌های آتی را پیش‌بینی کرده و برای فیلم هایشان برنامه ریزی کنند. اما حالا که کمپانی برادران وارنر تمایلی به انجام این کار ندارد، استودیوهای رقیب نمی‌دانند فیلم‌هایشان را امسال پائیز با وجود ویروس کرونا اکران کنند یا نه.

به گزارش سایت خبری ورایتی، خیلی از استودیوها خواستار اعلام میزان فروش فیلم Tenet شده‌اند.

قرار بود اوایل این هفته فیلم Wonder Woman 1984 نیز اکران شود اما اکرانش تا روز کریسمس عقب افتاد. حالا فیلم Black Widow محصول استودیو مارول، فیلم بعدی سینماهاست.

چیزی که می‌دانیم این است که برخلاف تصور خیلی‌ها، Tenet بزرگترین اکران سال را نداشته، هرچند دیروز اعلام شد بلاک باستر نولان تا حالا ۲۹.۵ میلیون دلار فروش داخلی داشته و فروش جهانی‌اش به ۲۰۷ میلیون دلار رسیده است. همانطور که انتظار می‌رفت فروش فیلم در هفته دوم کمتر از ۷ میلیون دلار بوده است.

این برخلاف بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم است و این یعنی تا اینجا استودیو صدها میلیون دلار ضرر کرده است. گزارشات حاکی از این بودند که فیلم باید ۸۰۰ میلیون دلار بفروشد تا به سوددهی برسد، هرچند کمپانی برادران وارنر منکر این ادعا شده است.

منبع: کامیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.