فلیسیتی جونز گران قیمت‌ترین بازیگر Rogue One

20 December 2016 - 14:00

اختلاف سطح درآمد بین بازیگران مرد و زن در هالیوود موضوعی است که در سال‌های اخیر توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده‌است. در بسیاری از صنعت‌ها این عادت بد وجود دارد که زنان برای انجام کار مشابه با مردان، دستمزدی کمتر می‌گیرند ولی این اختلاف در صنعت سینما و به طور کلی سرگرمی، بیشتر نمایان است. با این وجود، همزمان با اکران Rogue One: A Star Wars Story، به نظر می‌رسد نشانه‌هایی از پیشرفت در این زمینه حاصل شده‌‌است، جایی که فلیسیتی جونز (Felicity Jones) در نقش جین ارسو، بیشترین دستمزد را در بین بازیگران این فیلم، از آن خود کرده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزرش جدید هالیوود ریپورتر، فلیسیتی جونز گران قیمت‌ترین بازیگر حاضر در صحنه فیلم‌برداری این فیلم بوده‌است، آن هم با اختلافی فاحش. اگرچه رقم دقیق قرارداد به صورت مخفی باقی مانده‌است ولی در گزارش اشاره شده‌است که جونز تنها بازیگر این فیلم است که دستمزدی هفت رقمی را دریافت کرده‌است. در مقام مقایسه می‌بینیم، که همبازی‌های مرد جونز در این فیلم، دستمزدی ۶ رقمی و متوسط را دریافت کرده‌اند.

لزوما باعث تعجب نیست که جونز توانسته‌است چنین دستمزدی برای حضور در Rogue One دریافت کند. به هر حال، او بازیگری است که نامزدی جایزه اسکار را تجربه کرده‌است و در سال‌های اخیر نیز از طرف منتقدان برای بسیاری از فیلم‌هایی که در آنها حضور داشته‌است، مورد ستایش قرار گرفته‌است. اگر قرار باشد یک بازیگر زن این فرصت را داشته‌باشد که بتواند درآمدی مشابه با بازیگران مرد داشته‌باشد، چه کسی بهتر از جونز.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.