باکس‌آفیس هفتگی: کرونا نتوانست جلوی Tenet را بگیرد

14 September 2020 - 21:30

حالا که اکران‌ جدید مهمی در کار نیست، فیلم Tenet مجددا پرفروش‌ترین فیلم گیشه این هفته شده است. گرچه این فیلم فروش زیادی در آلمان داشت، با افت ۲۴ درصدی مواجه شد، و افت شدید ۵۹.۹ و ۵۷ درصدی را در بریتانیا و فرانسه تجربه کرد. این فیلم در بازار بین‌المللی در هنگ کنگ عملکرد بهتری داشته اما همچنان باید منتظر عملکرد داخلی فیلم ماند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبر خوب برای Tenet این است که دیگر سینماهای ایالت کالیفرنیا به این فیلم چراغ سبز نشان داده که بزرگترین سینمای آن، با ظرفیت ۲۵ درصدی، می‌تواند ۱۰۰ نفر مخاطب داشته باشد. درحالیکه بازارهای مهم لس‌آنجلس و فرانسیسکو بسته ماندند و قوانین جدید سینماها را به روی میلیون‌ها نفر باز می‌کنند. همین موضوع باعث طولانی شدن اکران این فیلم در مقایسه با قبل می‌شود.

تنها اکران جدید هفته The Broken Hearts Gallary محصول استودیو سونی است. این فیلم در ۲۲۰۴ سینما اکران شده و امتیاز ۸۱ درصد راتن تومیتوز را گرفته است. این کمدی رومانتیک می‌تواند جو سنگین سینماها را بهبود بخشد و الگوی جایگزین استودیوها باشد که فیلم‌های کوچک را اکران می‌کنند.

اکران محدود مستند Jimmy Carter: Rock & Roll President در روز چهارشنبه گذشته، جالب توجه است. این مستند با امتیاز ۱۰۰ درصد راتن تومیتوز درباره ارتباط کارتر با موسیقی‌دان‌ها و تاثیرشان روی اوست.

در بازار بین‌المللی، مهم‌ترین فیلم اکران شده، Mulan است که در چین اکران شده و برای پخش در آمریکا راهی دیزنی پلاس شده است. این فیلم هفته گذشته در پنج بازار از جمله تایلند، سنگاپور و تایوان اکران شد. اکران گسترده در چین به کمبود اکران‌های سینمایی در دنیا کمک می‌کند.

این فیلم می‌تواند همانند بازانگاری دیزنی از شیر شاه با ۱۲۰.۴ میلیون دلار در چین و کتاب جنگل با ۱۵۰.۴ میلیون دلار و دیو و دلبر با ۸۵.۸ میلیون دلار و علاءالدین با ۵۳.۵ میلیون دلار موفق ظاهر شود. گرچه مولان فاکتور خلاقیتی که دیگر بلاک‌باسترهای هالیوود دارند را ندارد.

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.