روند فیلم‌برداری Avengers: Infinity War از ماه آینده آغاز خواهد شد

20 December 2016 - 15:00

سنگ‌های ابدیت (Infinity stones) به آرامی وارد دنیای سینماتیک مارول شدند. اولین آنها با نام سنگ «فضا»، در فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: انتقام جوی اول» معرفی شد، که در گذشته به تسراکت (Tesseract) معروف بود. دومین سنگ را در فیلم The Avengers و بر روی عصای لوکی مشاهده کردیم، که در حال حاضر بر روی پیشانی ویژن قرار دارد. استارلرد در نگهبانان کهکشان، سنگ «قدرت» را پیدا کرد و کاراکتر Sif نیز در انتهای فیلم Thor: The Dark World سنگ «واقعیت» را سهوا به The Collector داد. در نهایت نیز در فیلم Doctor Strange، سنگ «زمان» در قالب چشم آگاماتو معرفی شد. با تنها یک سنگ معرفی نشده تحت عنوان سنگ «روح»، Avengers: Infinity War قصد دارد تمام شش سنگ را در کنار یکدیگر جمع کند و آنها را بر روی دستکش ابدیت قرار دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، یک سنگ هنور معرفی نشده‌است و مارول دیگر فیلمی ندارد تا این سنگ را در آن معرفی کند. فیلم بعدی دنیای سینماتیک مارول Guardians of the Galaxy Vol. 2 است که جیمز گان کارگردان فیلم، گفته‌است که در این فیلم داستانی از تانوس یا سنگ‌های ابدی وجود نخواهد داشت؛ در نتیجه فیلم‌های، مرد عنکبوتی، ثور: رگناروک و Black Panther باقر می‌مانند. در مورد مرد عنکبوتی که به تازگی تریلری از آن را مشاهده کردیم، به نظر می‌رسد این فیلم مکان مناسبی برای معرفی سنگ باقی مانده نباشد. با توجه به همزمانی Black Panther و Infinity War به نظر می‌رسد ثور: رگناروک بهترین فیلم برای معرفی سنگ روح باشد.

به گزارش CB، خبرگزاری Omega Underground پستی را منتشر کرده‌است که در آن شاهد به روز رسانی روند تولید فیلم‌های Black Panther و Avengers: Infinity War تحت عناوین Motherland و Mary Lou قسمت اول و دوم، بودیم. طبق این پست، جنگ ابدی فیلم‌برداری خود را در تاریخ ۴ بهمن سال جاری در شهر آتلانتا آغاز خواهد کرد و در ادامه نیز به شهر لندن منتقل می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.