فیلم The Flash شامل بسیاری از شخصیت‌های دی‌سی خواهد بود

15 September 2020 - 09:00

فیلم اختصاصی The Flash با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) شامل شخصیت‌های بسیاری از DC خواهد بود. پس از اولین حضور در دنیای گسترده‌ی دی‌سی و در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice، نسخه‌ی بری آلنِ میلر سرانجام فرصت حضور در فیلم اختصاصی خودش را پیداکرده است. کمپانی‌های Warner Bros. و DC سال‌ها مشغول توسعه‌ی این پروژه بوده‌اند و این کار آسان نبوده است. اسپیدستر سرخ دی‌سی اکنون در فیلم خودش به کارگردانی اندی موسکیتی (Andy Muschietti) حضور خواهد داشت و بر اساس خط داستانی که تا حدودی اقتباس‌شده از داستان Flashpoint است به سرتاسر دنیاهای چندگانه سفر خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مانند بسیاری از دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی، The Flash نیز شامل شخصیت‌های کامیکی بیشتری غیر از شخصیت اصلی فیلم خواهد بود. پیش‌تر اعلام شد که مایکل کیتون (Michael Keaton) به لطف دنیاهای چندگانه در نقش بتمن بازخواهد گشت. در پیچشی شگفت‌آور، او تنها بتمن فیلم نخواهد بود. بن افلک (Ben Affleck) نیز برخلاف این تصور که کار او با این نقش تمام شده است، نسخه‌ی خودش از شوالیه‌ی تاریکی را به فیلم فلش خواهد آورد. تا به اینجا، دو نسخه از بتمن به‌جز فلش تنها شخصیت‌هایی هستند که حضور آن‌ها در فیلم مذکور تأیید شده است.

طی پرسش و پاسخی با عوامل فیلم فلش در دومین روز نشست DC FanDome جزئیات جدیدی از این عنوان منتشر شد. یکی از سؤال‌هایی که از تهیه‌کننده‌ی فیلم باربارا موسکیتی (Barbara Muschietti) پرسیده شد این بود که اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر کند. او نمی‌خواست چیز زیادی از فیلم بگوید تا مردم موقعی که بالاخره فیلم اکران شد خود بروند و به تماشای فیلم بنشینند، اما باربارا تأیید کرد که فلش و دو بتمن تنها شخصیت‌های دی‌سیِ داخل فیلم نخواهند بود.

خب من می‌خوام شما خودتون برید و فیلم رو ببینید، بنابراین چیزهای زیادی بهتون نمی‌گم. اما چیزی که بهتون میگم اینه که فیلم قراره سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشه و کلی شخصیت دیگه از دی‌سی هم توی فیلم هستن. فلش ابرقهرمان این فیلمه چون اون پلیه بین تمام این شخصیت‌ها و خط‌های زمانی. یه جورایی این فیلم هم همه‌چیز رو از نو شروع می‌کنه و هم هیچ‌چیزی رو پاک نمیکنه.

به لطف مدت‌زمان طولانی توسعه‌ی The Flash، شایعات بی‌شماری در مورد حضور پیدا کردن ستاره‌های دیگر DCEU در این فیلم به گوش می‌رسید. برای مدتی شایعه شده بود که جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش توماس وین/بتمن فلش‌پوینت در این فیلم بازخواهد گشت، اما اعلام شد که فیلم در جهت اقتباس مستقیم داستان فلش‌پوینت پیش نخواهد رفت. چند سال پیش گزارش‌هایی مبنی بر حضور واندر وومنِ گل گدوت (Gal Gadot) در این فیلم منتشر شده بود. برای مدت زیادی تصور می‌شد سایبورگِ ری فیشر (Ray Fisher) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت اما با توجه به مشکلات و درگیری ایجادشده بین او و کمپانی وارنر احتمال وقوع چنین اتفاقی کم به نظر می‌رسد.

احتمال حضور شخصیت‌های دی‌سی در فیلم فلش فقط به آن‌هایی که هم‌اکنون عضوی از DCEU هستند محدود نمی‌شود. باربارا موسکیتی حتی اشاره کرد که دست گذاشتن آن‌ها بر روی داستان فلش‌پوینت اختیارات زیادی ازجمله توانایی استفاده از نسخه‌های قدیمی شخصیت‌های دی‌سی را به آن‌ها می‌دهد. این اتفاق همین الان نیز با بازگشت کیتون رخ داده است، اما بقیه‌ی ستارگان سابق دی‌سی نیز می‌توانند در این عنوان حضور پیدا کنند. همچنین قطعاً The Flash شخصیت‌های جدیدی از کمپانی دی‌سی را بر روی پرده‌ی سینما معرفی خواهد کرد، بنابراین طرفداران باید انتظار ترکیبی از قهرمانان و شروران قدیمی و جدید را در سال ۲۰۲۲ داشته باشند.

Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.