ساخت فصل پنجم سریال Riverdale در ونکوور کانادا آغاز شد

15 September 2020 - 12:00

سریال Riverdale رسماً تولید خود را در ونکوور کانادا آغاز کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سازنده این سریال روبرتو آگوئر ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) با انتشار عکسی از بازیگران این فیلم از جمله کامیلا مندس (Camila Mendes)، لی‌لی راینهارت (Lili Reinhart)، مادلین پچ (Madelaine Petsch)، کول اسپراوس (Cole Sprouse) و درو ری تنر (Drew Ray Tanner) در یکشنبه شب در اینستاگرام خود علاوه بر تائید شروع ساخت این سریال گفت:

بعد از ۱۴ روز قرنطینه در کالیفرنیا و ماه‌ها آماده‌سازی، فیلم‌برداری فصل پنجم سریال Riverdale فردا شروع می‌شود. شب را با خاطره گویی با این بازیگران دوست داشتنی و جشن گرفتن ۲۴ مین تولد لی‌لی راینهارت گذراندیم. مشتاقانه منتظر دیدار بقیه دست اندرکاران این سریال در این هفته هستم.

قبلاً گزارش شده بود که فیلم‌برداری این سریال در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور ماه) شروع خواهد شد. بخش تلویزیونی برادارن وارنر که تولیدکننده این سریال نیز است انتظار دارد که در اواخر ماه سپتامبر حدود ۲۰ سریال آن‌ها مراحل تولیدشان را از سر بگیرند.

ساخت فصل چهارم سریال Riverdale در اواسط ماه مارس و در وسط فصل چهارم به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود که این فصل به این علت در قسمت‌های کمتری پخش شد. بازیگران و خدمه این سریال با رعایت قوانین سرسخت وضع شده توسط کانادا برای ویروس کرونا فیلم‌برداری این سریال را انجام خواهند داد. بنا بر گزارش‌ها، بازیگرها قبل از فیلم‌برداری باید به مدت دو هفته تنهایی قرنطینه شوند و همچنین بازیگران و خدمه این سریال باید فاصله ایمنی وضع شده برای این ویروس را از همدیگر رعایت کرده و وقتی که راه کارهای دیگر امکان‌پذیر نیست آن‌ها باید تجهیزات حفاظت شخصی از ویروس کرونا را بپوشند.

بازیگران این سریال شامل کی جی آپا (KJ Apa)، کول اسپراوس، لی‌لی راینهارت، کامیلا مندس، کیسی کات (Casey Cott) و مادلین پچ می‌باشند. این سریال توسط شبکه CW و بر اساس کاراکترهای کمیک Archie ساخته شده است. تولیدکننده این سریال شامل برادران وارنر، CBS Television Studios و Berlanti Productions می‌باشند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.