جاناتان میجرز به دنیای سینمایی مارول پیوست

15 September 2020 - 12:30

بعد از شناخته شدن به عنوان ستاره سینما و بازی در سریال Lovecraft Country، اکنون جاناتان میجرز (Jonathan Majors) آماده است تا به دنیای سینمایی مارول بپیوندد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او برای بازی در نقش مقابل پل راد (Paul Rudd) و اوانجلین لیلی (Evangeline Lily) در سومین قسمت از فیلم Ant-Man در نظر گرفته شده است. استودیو مارول در مورد اینکه او چه نقشی را ایفا خواهد کرد هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است ولی منابع نزدیک به این پروژه می‌گویند که به احتمال زیاد او نقش ابر شرور Kang the Conqueror را ایفا خواهد کرد.

این منابع اعلام کردند که همانند بسیاری از کاراکترهای زیادی که در دنیای سینمایی مارول وجود دارند، احتمال دارد نحوه نمایش او در فیلم با کمیک‌ها فرق کند ولی او به احتمال زیاد شرور اصلی قسمت بعدی این فیلم خواهد بود.

هرچند احتمال دارد که از او در این فیلم به صورت کاملاً متفاوتی استفاده شود، در کمیک‌ها Kang موجودی با قابلیت سفر در زمان است که با همه از جمله ثور، مرد عنکبوتی و کل گروه اونجرز جنگیده است.

پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان دو قسمت اول این فیلم، وظیفه کارگردانی این قسمت را نیز برعهده خواهد داشت. جف لاونس (Jeff Loveness) فیلم‌نامه این فیلم را نیز خواهد نوشت و رئیس استودیوهای مارول کوین فایگی (Kevin Feige) هم تولیدکننده این فیلم خواهد بود.

 تابستان امسال سال بسیار خوبی برای این بازیگر هم در عرصه سینما و هم در عرصه تلویزیون بوده است. او ابتدا در فیلم درام جنگی Da 5 Bloods به کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee) که در آن در نقش یکی از اعضای جوخه ارتشی که با بازگشت به ویتنام، به دنبال طلا و سردسته جوخه که گم شده است می‌گردند ظاهر شد. او بعد از این فیلم در سریال Lovecraft Country ساخته‌ی میشا گرین (Misha Greene) و با تولیدکنندگی جردن پیل (Jordan Peele) و جی جی آبرامز (J.J. Abrams) نقش‌آفرینی کرد. پخش این سریال در ماه اوت (مرداد ماه) آغاز شد و رکورد دیجیتالی میزان تماشاگران یک سریال را نیز برای شبکه HBO شکست.

قبل از این پروژه‌ها، این بازیگر برای بازی در فیلم The Last Black Man In San Francisco که در سال ۲۰۱۹ در فستیوال فیلم Sundance اکران شد، مورد تحسین قرار گرفته بود. این اولین فیلمی بود که او در آن نقش اول را بازی می‌کرد و به خاطر این فیلم نامزد دریافت جایزه‌های Gotham Award و Spirit Award برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

میجرز در حال حاضر بازی در فیلم The Harder They Fall نتفلیکس در نقش یاغی با نام نت لاو را در برنامه خود دارد که در حال حاضر در مرحله تولید به سر می‌برد. او همچنین در فیلم Devotion استودیو Black Label media نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.