تیزر سریال کمدی Moonbase 8 منتشر شد

15 September 2020 - 11:00

همزمان با پنجاه و هشتمین سالگرد سخنرانی جان اف. کندی (John F. Kennedy)، شبکه Showtime اولین تیزر سریال کمدی جدیدش با محوریت ناسا، Moonbase 8، را منتشر کرده که سه فضانورد را نشان می‌دهد که امید دارند برای ماموریت به ماه انتخاب گردند. این سریال تولید استودیو A24 است و انتظار می‌رود امسال پائیز پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Moonbase 8 که شبیه ساز پایگاه ماه ناسا در صحرای دور افتاده Winslow در آریزونا را نشان می‌دهد، داستانِ فضانوردان مشتاقی به نام‌های اسکیپ، روک و لیدرشان است که سعی دارند صلاحیت خود را برای اولین ماموریت‌شان به ماه را اثبات کنند. در حالیکه این دو تلاش دارند تا آموزش خود را به پایان برسانند، اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌افتند که باعث می‌شوند این فضانوردان، سلامت روانی‌شان، اعتماد به همدیگر و آمادگی‌شان برای سفر به فضا را زیر سوال ببرند.

بازیگران این سریال فرد ارمیسن (Fred Armisen)، بازیگر نامزد جایزه امی، جان سی. ریلی (John C. Reilly)، بازیگر نامزد اسکار و تیم هیدکر (Tim Heidecker) هستند.

سریال Moonbase 8، کاری از آرمیسن، هیدکر، ریلی و جاناتان کریسل (Jonathan Krisel) است. کریسل علاوه بر بازی و نوشتن فیلم‌نامه این سریال نیم ساعته، کارگردان سریال است. فصل اول این سریال ۶ قسمتی امسال پائیز روی آنتن شبکه Showtime می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.