تریلر فیلم The Father با بازی آنتونی هاپکینز و الیویا کلمن منتشر شد

15 September 2020 - 11:30

کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکس تریلر رسمی درام جدید The Father با بازی بازیگران برنده اسکار؛ آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و الیویا کلمن (Olivia Colman)، و ایموجن پوتس (Imogen Poots) را منتشر کرده است. در انتهای خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این فیلم، آنتونی ۸۰ ساله و بدجنس، تنها زندگی می‌کند و پرستارهایی که دخترش، آن، معرفی می‌کند را نمی‌پذیرد. آن وجود یک پرستار را ضروری می‌داند، چون نمی‌تواند هر روز به پدرش سر بزند. درحالیکه شاهد افول و ظهور حافظه او هستیم، آنتونی تا چه حد می‌تواند به هویت و گذشته‌اش اتکا کند؟ آن چقدر می‌تواند این وضع را ادامه دهد، در حالیکه داغدار پدری است که هنوز زنده است و نفس می‌کشد. فیلم The Father به گرمی زندگی واقعی را از طریق انعکاس عشق در شرایط انسانی نشان می‌دهد. لحظاتی که قلب هر کسی را به درد آورده و حقیقت زندگی را بیان می‌کند.

فلوریان زلر (Florian Zeller) که یکی از نویسند‌ه‌های فیلم به همراه کریستوفر همپتون (Christopher Hampton) هست، کارگردان این پروژه است. مارک گاتیس (Mark Gatiss)، روفس سوئل (Rufus Swell) و الیویا ویلیامز (Olivia Williams) دیگر بازیگران این درام هستند.

فیلم The Father قرار است ۱۸ دسامبر در نیویورک و لس‌آنجلس اکران شود و کریسمس راهی بازارهای بزرگ می‌گردد.

کمپانی Sony Pictures Classics حق پخش فیلم را قبل از نمایش اولش در فستیوال فیلم سان‌دنس بدست آورد. این فیلم به زودی در فستیوال فیلم تورنتو پخش می‌شود جاییکه هاپکینز جایزه بهترین بازیگر ستایش شده جشنواره را دریافت خواهد کرد.

این فیلم محصول کمپانی‌های Trademark Film, F Comme Film, Ciné-@ و Les Films du Cru است. دیوید پارفیت (David Parfitt)، جین-لویی لیوی (Jean-Louis Livi)، فیلیپ کارکاسون (Philippe Carcassonne)، کریستوفر اسپادان (Christopher Spadone) و سیمون فرند (Simon Friend) تولید کنندگان فیلم هستند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.