پوسترهای شخصیت فیلم The Devil All the Time منتشر شدند

15 September 2020 - 14:30

یک هفته مانده تا اکران فیلم The Devil All the Time، شبکه نتفلیکس ۱۱ پوستر شخصیت از درام جدیدش منتشر کرده که بازیگران فیلم را نشان می‌دهند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هر یک از این تصاویر یکی از اعضای کلیدی فیلم با تصویری تازه از شخصیت‌شان در فیلم را به همراه نقل قولی از آن‌ها که احتمالا دیالوگ فیلم است، نشان می‌دهند.

قرار است این فیلم ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) با بازی تام هالند (Tom Holland) و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) از نتفلیکس پخش شود.

فیلم The Devil All the Time، داستان مرد جوانی در شهر کوچک اوهایو است که مورد تهدید نیروهای اهریمنی قرار گرفته است. مشکل دیگر او، مردم شیطان صفتی هستند که در شهر با او زندگی می‌کنند. هالند نقش اصلی فیلم، آروین راسل، را ایفا می‌کند در حالیکه پتینسون ایفاگر نقش واعظ ترسناک و سنگدل است.

دیگر بازیگران فیلم عبارتند از؛ سباستین استن (Sebastian Stan)، رایلی کیو (Riley Keough)، جیسون کلارک (Jason Clarke)، بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard)، میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska)، هری ملینگ (Harry Melling)، هیلی بنت (Haley Bennett) و پوکی لافارگ (Pokey LaFarge).

این فیلم براساس رمانی از دونالد ری پالاک (Donald Ray Pollock) است. آنتونیو کامپوس (Antonio Campos) علاوه بر کارگردانی فیلم، فیلم‌نامه را به همراه پائولو کامپوس (Paulo Campos) نوشته است.

در خلاصه رسمی فیلم آمده:

در ایالت ناکمستیف، اوهایو، با وجود همسایگانی همچون شخصیت‌های شوم و کشیش سنگدل، زوج تبهکار (با بازی جیسون کلارک و رایلی کیو) و افسر کلاهبردار (با بازی سباستین استن)، مرد جوانی به نام آروین راسل با نیروهای اهریمنی که او و خانواده‌اش را تهدید می‌کنند، مبارزه می‌کند. زمان داستان بین جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام متغیر است و فیلم مناظر ترسناکی را به تصویر می‌کشد که همچون سیاه چاله‌های فاسدی هستند.

منبع: کامیک بوک

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.