تریلر دوم فیلم John Wick: Chapter Two منتشر شد + پوستر جدید

22 December 2016 - 16:00

فیلم درجه دوم John Wick، با اکران موفق خود در سال ۲۰۱۴، هم کیانو ریوز (Keanu Reeves) را به روزهای اوج خود به عنوان ستاره فیلم‌های اکشن بازگرداند و هم نامی را برای کارگردانان خود، دیوید لیچ و چاد استاهلسکی دست و پا کرد. هر دو کارگردان پس از موفقیت این فیلم، وارد پروژه‌های بزرگ‌تر و فرنچایزهای معروف شدند. ولی قبل از فرا رسیدن تاریخ اکران آن پروژه‌ها، فعلا با فیلم John Wick: Chapter Two طرف هستیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌نامه کار همانند فیلم اول توسط درک کولستاد (Derek Kolstad) نگارش شده‌است و این بار استاهلسکی به تنهایی نقش کارگردان را در این فیلم ایفا خواهد کرد. داستان فیلم درست چهار روز بعد از اتفاقات فیلم اول آغاز می‌شود، جایی که جان سگی جدید را در کنار خود دارد و به طور جدی قصد بازنشستگی دارد. این بار برای کمک به دوستش The Bowler King با بازی لورنس فیشبورن، جان وارد بازی به مراتب خطرناک‌تری خواهد شد.

همانطور که در تریلرها قابل مشاهده است، در این فیلم شاهد صحنه‌های اکشن به مراتب هیجان انگیزتر و خشن‌تر خواهیم بود. در این دنباله که در شهر رم ایتالیا جریان خواهد داشت، عمق بیشتری از دنیای قاتلین به نمایش در می‌آید و در ادامه بستر برای فیلم احتمالی سوم فراهم می‌شود. به دنباله انتشار تریلر دوم که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، پوستری جدید نیز از این فیلم منتشر شده‌است:

john-wick-chapter-2-poster

John Wick: Chapter Two در تاریخ ۲۲ بهمن امسال راهی سینماها خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.