آنیکا نونی رز به مارگارت کوالی در Maid پیوست

15 September 2020 - 19:30

آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) بازیگر سریال Power برای ایفای یک نقش اصلی مقابل مارگارت کوالی (Margaret Qualley) و نیک رابینسون (Nick Robinson) در سریال کمدی درام Maid محصول Netflix انتخاب شد. این سریال توسط نویسنده مالی اسمیت متزلر (Molly Smith Metzler)، کمپانی John Wells Productions، کمپانی LuckyChap Entertainment متعلق به مارگو رابی (Margot Robbie) و Warner Bros. Television تولید می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Maid نوشته‌شده توسط متزلر، الهام گرفته‌شده از خاطره نگاری پرفروش Maid: Hard Work, Low Pay, and a Mother’s Will to Survive متعلق به استفانی لند (Stephanie Land) است. این کتاب حول الکس (با بازی کوالی) یک مادر مجرد خانه‌دار که باید برای گذران زندگی خود با فقر، بی‌خانمانی و بروکراسی مبارزه کند، جریان دارد. Maid که اکثر بخش‌های آن از دید او روایت‌شده، کاوشی زیبا، سرزنده، شجاعانه و الهام‌بخش در مسئله‌ی فقط در آمریکا است.

رز نقش رجینا، یک وکیل فوق موفق و موکل الکس را ایفا خواهد کرد. رجینا قدرتمند، باهوش، پایبند به اخلاق حرفه‌ای و همچنین کمال‌گراست که این ویژگی را در تمام زندگی خود اعمال کرده است. او ثروتمند است و همین باعث می‌شود تا هر چیزی که در زندگی به آن نیاز دارد را داشته باشد. طی سریال، متوجه می‌شویم که این‌ها تمام چیزهایی نیست از او می‌بینیم و رجینا نیز با مشکلات خاص خودش دست‌وپنجه نرم می‌کند.

رز که برنده‌ی جایزه‌ی تونی نیز شده است اخیراً در سریال Little Fires Everywhere محصول شبکه‌ی Hulu و سریال Them: Covenant محصول شبکه‌ی Amazon حضور پیدا کرده است. اثر بعدی او فیلم Jingle Jangle A Christmas Journey محصول نتفلکیس خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.