ساندرا اوه و میشل یئو برای صداپیشگی انیمیشن The Tiger’s Apprentice به هنری گلدینگ پیوستند

15 September 2020 - 20:30

ساندرا اوه (Sandra Oh) بازیگر نامزد جایزه امی برای سریال Killing Eve و میشل یئو (Michelle Yeoh) ستاره بین‌المللی، به صداپیشگان انیمیشن The Tiger’s Apprentice پیوستند که اقتباسی از کتاب پرفروش کودکان است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

برندن سو هو (Brandon Soo Hoo)، بوون ینگ (Bowen Yang)، شری کولا (Sherry Cola)، و هنگ هوا تن (Kheng Hua Tan) نیز دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

هنری گلدینگ (Henry Golding) بازیگر فیلم Crazy Rich Asian که در فیلم Snake Eyes بازی کرده، به پروژه‌ای پیوسته که کارلوس بانا (Carlos Baena) تهیه کننده پیکسار و انیمیشن‌های Wall-E و Toy Story 3 کارگردانی‌اش می‌کند.

این کتاب نوشته لورنس یپ (Lawrence Yep) است و سال ۲۰۰۳ توسط انتشارات HarperCollins چاپ شده و داستان پسری در سان فرانسیسکو است که با ببری به نام آقای هو آشنا می‌شود که قادر است تغییر شکل دهد و توسط این ببر با دنیای جادو و ققنوس قدیمی، اژدها و گروهی از شیاطین آشنا می‌شود.

اوه نقش میسترال، دوست ببر (با بازی گلدینگ) را بازی می‌کند که اژدهای تبعید شده‌ای است که در سان فرانسیسکو زندگی می‌کند. شخصیت یو هنوز مشخص نیست.

داویگ مگی (David Magee)، هری کریپس (Harry Cripps) و کایل جارو (Kyle Jarrow) روی فیلم‌نامه کار کرده و آن را از کتاب اول اقتباس کرده‌اند. Tiger’s Blood و Tiger Magic دیگر عناوین این سه‌گانه هستند که به اسطوره شناسی چینی می‌پردازند.

کمپانی پارامونت ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.
جین استارتز (Jane Startz) و ساندرا رابینز (Sandra Rabins) این انیمیشن را به همراه رامان هو (Raman Hui) و کین لی (Kane Lee) و الکس لوتس (Alex Loots) تولید می‌کنند.

اوه برای بازی در سریال درام Killing the Eve محصول شبکه AMC نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این بازیگر صداپیشه سریال‌های American Dad, She-Ra و Princess of Power بوده و در سریال انیمیشنی Invincible  کاری از شبکه آمازون نقش صداپیشه را داشته است.

یئو اخیرا در سریال Star Trek: Discovery بازی کرده و با گلدینگ در کمدی رومانتیک Last Christmas همکاری داشته است. او به زودی در سریال Shang-Chi مارول دیده می‌شود و سر کار دنباله‌های آواتار است. او قبلا صداپیشه شخصیتی در انیمیشن Kung Fu Panda 2 بوده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.