تصویری از کاپیتان آمریکای سریال Falcon منتشر شد

15 September 2020 - 21:00

تصویر جدیدی از لباس کاپیتان آمریکای سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده است. در دقایق پایانی فیلم Avengers: Endgame شاهد این بودیم که استیو راجرز با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) سپر و عنوانش را به سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) داد و این پیام‌آور آغاز عصر جدیدی در دنیای مارول است. سریال The Falcon and the Winter Soldier اولین سریال دیزنی‌ پلاس مارول است که درباره انتقال سم از فالکون به کاپیتان آمریکاست، در حالیکه از دولت آمریکا کنار رفته و طرفداران مشتاق دیدن او در لباس جدیدش هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگر سال ۲۰۲۰ درست پیش رفته بود، الان سریال The Falcon and the Winter Soldier آماده بود و طرفداران می‌دانستند سم در نقش کاپیتان چه شکلی می‌شود قرار بود این سریال در ماه اوت پخش شود اما شیوع بیماری کرونا باعث توقف تولیدات تلویزیونی و سینمایی در ماه مارس شد.

در نتیجه مارول مجبور به تعویق پخش سریال شد. باید منتظر ماند و دید چه زمانی The Falcon and the Winter Soldier پخش می‌شود هرچند ویدئوهای اخیر نمایانگر آغاز مجدد تولید سریال هستند. در حالیکه طرفداران بی‌صبرانه منتظر The Falcon and the Winter Soldier هستند، سباستین استن (Sebastian Stan) بهترین تصویر از لباس جدید کاپیتان آمریکای سم را تقدیم طرفداران کرده است. این تصویر با کپشن؛ “دوستان. فاصله گذاری اجتماعی از ۱۹ نوامبر” منتشر شده و استن تصویری از خود و مکی سر صحنه سریال به اشتراک گذاشته که مکی جدیدترین لباسش را به تن دارد.

این اولین باری است که مکی در این لباس دیده می‌شود. گوبا سم ریشه‌های فالکون خود را برای نقش جدیدش حفظ کرده و لباسش شبیه چیزی است که قبلا پوشیده است. وقتی سریال The Falcon and the Winter Soldier شروع شود، سم هنوز کاپیتان آمریکا نشده و تازه در حال آموزش است و دولت آمریکا تمایل دارد او را برای ماموریتی به کار گیرد.

سم همچنان از حمایت استیو، باکی و کل طرفداران برخوردار است. مکی قبلا گفته بود سیاه پوست شدن کاپیتان آمریکا خطیر است، و امیدوار است The Falcon and the Winter Soldier به خوبی از پسش بربیاید. دیدن این تصویر از او و لباسش جذاب است و گام بعدی می‌تواند تریلر یا تصویر رسمی از سریال باشد. سریال The Falcon and the Winter Soldier همچنان در دست ساخت است.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.