تریلر و پوستر فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد

16 September 2020 - 00:00

فصل اول سریال The Mandalorian «مندلورین» اسپین‌آف فرنچایز Star Wars «جنگ ستارگان» محصول دیزنی‌پلاس ساخته جان فاورو (Jon Favreau)، لحظات و شخصیت‌های نمادینی را به تصویر کشید و ارجاعات مهمی به فرهنگ عامه داشت. حضور بچه یودا در فصل اول باعث شد طرفداران به شدت خواستار تولید فصل دوم شوند و حالا اولین تریلر و پوستر فصل دوم این سریال منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش مندلورین یک شکارچی جایزه‌بگیر اغلب ساکت را بازی می‌کند که شکل غیرمنتظره‌ای از رستگاری را در یک کودک به نام بچه یودا پیدا کرده است. دیگر بازیگران سرشناس فصل اول، کارل ودرز (Carl Weathers)، ورنر هرتسوک (Werner Herzog)، امید ابطحی (Omid Abtahi)، نیک نولتی (Nick Nolte)، تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، جینا کارانو (Gina Carano)، مینگ نا ون (Ming-Na Wen) و جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) هستند که اسپوزیتو قرار است شرور اصلی فصل دوم باشد.

فاورو و دیو فیلونی اخیرا درباره مقیاس بزرگ‌تر فصل دوم صحبت کرده بودند، و این قضیه در تریلر فصل دوم کاملا واضح است. این فصل نسبت به فصل قبلی خیلی بزرگتر است، چون مندلورین وظیفه دارد بچه یودا را به گروهی از مردم که فقط با نام جدای شناخته می‌شوند تحویل دهد. او درباره انجام این کار تردید دارد و به نظر می‌رسد در این مسیر با مشکلات زیادی روبرو می‌شود، اما معرفی فورس و جدای در فصل دوم قطعا دنیای The Mandalorian را گسترده‌تر خواهد کرد.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ۳۰ اکتبر (۹ آبان) آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.