ویل پولتر به سریال Dopesick پیوست

16 September 2020 - 14:30

ویل پولتر (Will Poulter) در کنار مایکل کیتون (Michael Keaton)، کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) و پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) در سریال Dopesick، مجموعه‌ای هشت قسمتی که بر اساس کتاب پرفروش بت میسی (Beth Macy) ساخته شده است، ایفای نقش می‌کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را وارن لیتلفیلد (Warren Littlefield) و کمپانی Touchstone Television بر عهده دارند.

سریال Dopesick به نویسندگی دنی استرانگ (Danny Strong) و کارگردانی بری لوینسون (Barry Levinson)، نگاهی بلندپروازانه، دلهره‌آور و جالب به کانون مبارزه با اعتیاد به مواد افیونی در آمریکا است و بینندگان را از جامعه معذب ویرجینیا به راهروهای DEA (پلیس مبارزه با مواد مخدر) و تجمل یک درصدی توطئه‌گران بیماری (اشاره به نظریه بیگ فارما) می‌برد.

پرتره‌های بی‌رحمانه و در عین حال عمیقا انسانی از خانواده‌های مختلف آسیب‌دیده و داستان‌های متقاطع آن‌ها، آینه‌ای را برای جایی که اکنون آمریکا در آن قرار دارد، نگه می‌دارد، در حالیکه چراغ امیدوارانه‌ای بر روی قهرمانانی که با بدترین همه‌گیری مواد مخدر در تاریخ آمریکا می‌جنگند، می‌تاباند.

پولتر نقش بیلی را به عنوان نماینده استخدامی فروش سران توطئه برای کمک به راه‌اندازی داروی اکسی‌کانتین (اکسی‌کدون) به بازار، بازی می‌کند.

استرانگ و لوینسون در کنار کیتون، جان گلدوین (John Goldwyn)، لیتلفیلد از طریق کمپانی لیتلفیلد، میسی و کارن روزنفلت (Macy and Karen Rosenfelt) تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند.

پولتر اخیرا در یکی از نقش‌های اصلی سریال Black Mirror: Brandersnatch و فیلم ترسناک Midsommar ظاهر شده است. از دیگر نقش‌های او نقش گالی در فیلم The Maze Runner و ایفای نقش او در فیلم Detroit و The Revenant است.

سریال Dopesick که قرار است در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآید، یکی از چندین مینی سریال شبکه Hulu، مثل The Dropout و Nine Perfect Strangers است که قرار است به زودی منتشر شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.