تیزر تریلر Blade Runner 2049 منتشر شد : گاسلینگ بلید رانرِ جدید

22 December 2016 - 17:00

در میان مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷، Blade Runner 2049 قرار دارد، دنباله‌ای بر فیلم موفق علمی تخیلی در دهه ۸۰ میلادی، ساخته ریدلی اسکات و با بازی هریسون فورد. اگرچه فورد در این دنباله حضور دارد و دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) نیز آن را کارگردانی کرده‌است، ولی شاید مهم‌ترین موضوع، کاراکتر رایان گاسلینگ باشد که نقش بلید رانر جدید را خواهد داشت که به سادگی تحت عنوان K شناخته می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم همانطور که از نام آن مشخص است، سی سال بعد از اتفاقات فیلم اول جریان خواهد داشت که در آن افسر پلیس لس‌آنجلس، K در ماموریتی به دنبال پیدا کردن ریک دکارد (فورد) است. دکارد به رازی قدیمی دسترسی پیدا کرده‌است که در صورت افشا، دنیا را که در حال حاضر در حالتی بد قرار دارد، به هرج و مرج مطلق خواهد کشاند. طرح کلی این دنباله توسط اسکات و نویسنده فیلم اول، همپتون فنچر (Hampton Fancher) رسم شده‌است و فیلم‌نامه آن نیز توسط فنچر و مایکل گرین (Michael Green) نگارش شده‌است. به تازگی تیزری از تریلر این فیلم وارد فضای مجازی شده‌است.

این تریلر که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، در ابتدا به توصیف دنیای فیلم به صورت مختصر می‌پردازد و در ادامه نشان می‌دهد که اولین برخورد گاسلینگ و فورد در فیلم به چه صورت خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه گاسلینگ قبلا گفته‌بود که فورد در چند ماه ابتدایی فیلمبرداری حضور نداشته‌است، می‌توان حدس زد که ملاقات این دو، در نیمه دوم فیلم اتفاق بیافتد.

دانلود تیزر تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تیزر تریلر با کیفیت ۴۸۰p

Blade Runner 2049 در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.