کارگردان Happy Death Day 3 امیدوار است این فیلم ساخته شود

16 September 2020 - 11:00

در پی مصاحبه اخیر کارگردان سری فیلم‌های Happy Death Day، کریستوفر لندن (Christopher Landon) از علاقه خود نسبت به ساخت قسمت سوم این فیلم صحبت کرد. سری فیلم‌هایی که ابتدا در سال ۲۰۱۷ قسمت اول آن با نام Happy Death Day اکران و سپس قسمت دوم آن با نام Happy Death Day 2U در سال ۲۰۱۹ اکران شد. او همچنین توضیح داد که چگونه قسمت سوم این فیلم با دو قسمت اول آن متفاوت خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او طی مصاحبه‌اش گفت:

من ایده ساخت قسمت سوم این فرنچایز را خیلی وقت پیش نوشته بودم. فکر می‌کنم که ما همه به خاطر این ایده بسیار هیجان‌زده هستیم چون که با قسمت اول و دوم فیلم متفاوت است. ما امیدواریم که با افزایش طرفداران این سری از فیلم که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، قسمت سوم نیز ساخته شود. چه کسی می‌داند شاید قسمت سوم این فیلم زودتر ساخته شود.

ممکن است سؤال کنید که تفاوت قسمت سوم با دو قسمت اول این فیلم به چه صورت است. تفاوت بدین صورت است که Happy Death Day 3 روز متفاوتی را نسبت به دو فیلم اول انتخاب می‌کند که در آن بازیگر نقش اول تری با بازی جسیکا راث (Jessica Rothe) را به مسیر کاملاً متفاوتی می‌برد. نه فقط این، بلکه چون احتیاجی به بازسازی برخی از صحنه‌های فیلم اصلی در قسمت سوم نیست، کارگردان این فیلم می‌تواند زمان بیشتری را برای توسعه آن اختصاص دهد.

او بار دیگر گفت:

روزی که برای اتفاقات قسمت سوم این فیلم در داستان انتخاب کردیم فرق می‌کند. ساخت دو فیلم اول بسیار سخت بود چون که داستان آن‌ها در یک روز خاصی اتفاق می‌افتاد و به همین علت همه باید در همان روز مثل هم به نظر بیایند و رفتار کنند. چون که قسمت سوم در روز متفاوتی جریان دارد فشار و استرس برای ساخت آن نیز از ما برداشته می‌شود.

Happy Death Day 2U ادامه‌ای بر سری فیلم‌های استودیو Blumhouse مانند Split ،Get Out و The Purge بود که با اکرانش یکی از موفقیت‌های غیرمنتظره سال ۲۰۱۷ بود و به موفقیت بزرگی نیز دست یافت. در قسمت دوم این فیلم قهرمان داستان تری کشف می‌کند که مردن پشت سر هم آسان‌تر از خطری است که جلوی آن‌ها نهفته است. تولیدکننده قسمت دوم جیسون بلوم (Jason Blum) بود و کریستوفر لندن بار دیگر وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت.

قسمت اول این سری از فیلم با نام Happy Death Day که با بودجه ۴.۸ میلیون دلاری ساخته شد بود توانست بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در جهان بفروشد و نظر منتقدین و مخاطبان را نیز جلب کرد. ادامه این فیلم با نام Happy Death Day 2U نتوانست مثل قسمت اول بفروشد چرا که فروش جهانی آن ۶۴ میلیون دلار بود با این حال قسمت دوم عموماً توانست نظر مثبت منتقدین و مردم را جلب کند.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.